POD STAKLENIM ZVONOM

27.04.2005., srijeda

Tko je ovdje lud

U ovo kisno doba, uhvatila me samoanaliza, no, ja dalje od svemiraca, svemirske djece i simbioznih zajednica 2 ili vise zivotinja ne vidim nista. Pravilo je ovako nekako:
1. Gledaj u sliku barem 1 minutu (ne se zablejati jer nije 3D)
2. Pokusati odrediti koji je najaca i prva asocijacija na sliku
3. kakve osjecaje izaziva slika: strah, srecu, ravnodusnost, gadjenje....
4. Obavezno navesti ako slika pobudjuje neke seksualne asocijacije odnosno podsjeca na pojedine djelove tijela i sl..
5. Isto tako znacajno je ako vidis ubojstva, krv i tomu slicno


Nakon svega ovoga ja jos uvijek vidim svemirce.

Nema nista bolje od onih scena iz filmova, razgovor kod psihijatra koji te lijeci od djetinjstva, koji ti pokazuje ove slike. Samo me uvijek kopka sto one znace odnosno sto znace ti odgovori. Joj kako me to zanima, mozda je medju vama neki strucnjak ili znatizeljnik kao ja?!

<< Arhiva >>