gdje je Penelopa

02.10.2014.

Ma gdje ja ta Penelopa? Itake nema više.
Čekanja su sad na drugoj strani,
Penelopa obalu više ni ne treba jer ni ne čeka, nego grabi život,
a ljubav, tko je rekao ljubav, to je već bilo.
Ne treba je. Putuje Penelopa sa cvijeta na cvijet i njen je svijet.
Mi smo očito negdje zalutali, draga Dijana, mi znamo tko je ona
i to bogatstvo zadržimo u nama :)
Šaliti se na račun Penelope, hajde molim te!

____________________Komentar Dinaji



 photo 8fe08044-be64-4257-8d23-dda2dc97213b.jpg


Penelopa je čekala
Pitam se
Da li je čekala
Iskustvo nas uči da nije
Prosce je Odisej pobio
Krvavi svršetak
Po čemu ona časna bi
Ti Grci nejasni su ponekad
Slave oni ljubav ili smrt
Napinjanje luka
Smrti i krv posvuda
Vječna ljubav
Ja bih ipak Sumatru i Crnjanskog čitao
Zanima me koliko je kokoši priklano
Proscima u čast
Kokošinjac bio je pun
Što je našao Odisej
Da l je poslije svega na put krenuo
Povjerenje nudili mu
Vjeruj ženi
A zašto si ih pobio
Pitam se
Da li ga je čekala


 photo d705fedc-3e37-463a-ac21-a5e6e07fc87a.jpg
by Sjedokosi


<< Arhiva >>