10.12.2006. / nedjelja

Ej ljudovi..........

Ej ljudeki moji evo javljam vam se nakon duuugo vremena!!!!!!!!!Kod mene vam je sve po starom osim kaj mi bivši šalje poruke i kaj se jedan jakoo zgodan lik zapalio za mene!!!!!!!!!Inače nema ništa novoga...osim kaj mi JAAAKO FALE MOJI FRENDOVI IZ ZAGORJA yes...Jedva čekam da ih vidim iako neznam kad će to biti.....Zaljubila sam se u lika koji je stariji od mene 10god...i tak!!!!!!!!!!!!Jedba čekam da završi j***** škola i da se malo napokon opustim!!!!!!!!Život mi je fakat u k****** jer nema stavarno nikakvih zanimljivosti....aj ljudi fakat neznam kaj da pišem pa se čujemo!!!!!!!pusek od Ane cerek naughty nut

- 14:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.