01.11.2006. / srijeda

Povijesni događaji mog s******* života..... :)

Ej ljudovi moji veliki pozdrav!!!!!!!!!!!!!Evo u zadnje vrijeme imam baš ppppuuuuuno posla tako da ne stignem ništa pisati!!!!!!!!!!!Pa evo danas sam ostavila vremena i za vas da vam ispričam cijelu povijest zadnjih događaja u mojem sjebanom životu!!!!!!!!!!!!!Kao što neki znaju bila sam u vezi s dečkom kojeg JAAAKO volim i kojeg sam eto slučajem okolnosti 2 dana prije našeg prvog mjeseca veze prevarila(a to je bila ova subota)....I sad mi ne želi oprostiti jer sam napravila veeeliku glupost i ja se kajem zbog toga(zato vam kažem NEMOJTE PITI),ali on očito ne želi mi oprostiti tako da sam sva u bedu i stalno plačem(cmizdravica)!!!!!!!!!!U životu postoje granice i njih se treba pridržavati,ali eto ja se toga nisam pridržavala jer sam mislila ko zna šta!!!!!!!!I eto sad ispaštavam!!!!!!!!!Ali nije to sve.....neke moje frendice isto nemaju sreće s ljubavi pa i one stalno "cmizdre" i tako nam teće život!!!!!!!!!Frljakici se u vezu opet uplela naša "najbolja" frendica te joj uzela dečka,da bi kasnije ona izigravala žrtvu....tako da vam je bilo i rata(samo bez puška)!!!!!!!Marijana je u bedu zbog hmmmm.da ,a Kraljica nezna ni sama šta će!!!!!!A Mateja ko Mateja šizi zbog mene jer sam stalno no!!!!!!!!!!!Njoj jedinoj nekako ide i sad je sva u 7.nebu na balkonu!!!!!!!smijeh ....ali to vam nije cijela priča....Sad sljedi dio povodom jučerašnjeg dana....povodom mog dana-NOĆ VJEŠTICAA!!!!!!!!!!!nut Jučer smo Mateja & ja(odnosno Mateja) izrezivale bundevu,a ja i moj mali nećak smo pjevali pjesmice koje je on naučio u vrtiću,a glasi ovako nekako...."Strašila se ja ne bojim iako sam mali jer ja znadem to je svijeća što se u njoj pali".....ja se sjećam još te pjesmice iz male škole.....eh da bili su to lijepi dani,bez brige i pameti naughty!!!!!!!!!!
I tako kad smo izrezali bundeve i kada smo u njih zapalili svijeće išle smo gledati filmić koji nam je dao moj bivši,a ujedno i naš frend!!!!!!!!!Film govori o DUHOVIMA,a nas dvije smo još k tome zgasile sva svijetla i bio je potpuni mrak i umrle smo od straha!!!!!!!!!!!!!Ja sam ovu noć imama noćne moreyes.....Bile smo čak i vani jučer i bilo je jaaako zima!!!!!!!!!Ali sve u svemu zabavno......!!!!!!!baš mi je bilo fora i nadam se da će danas navečer biti još zanimljivije jer ako ne bude idem brzo doma!!!!!!!!Ajde ljudovi ostavljajte komentare i uživajte mi!!!!!!!!Vojim vas sveeee!!Pusa od Anezujo wave

- 13:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.