10.09.2006. / nedjelja

Ah evo i mene... ;)

Ej ljudi ja već dugo nisam ništa pisala pa evo da nešto napišem!!!!!!!!Kao što znate škola je počela ali srečom nemamo još baš puno zadače!!!!Kao što ste već čuli od Ančice ja sam se zaljubila u jednog jako zgodnog,jako slatkog i jako dobrog dečkacerek!!!Ali dečko je stvarno super!!!!A i naša Ančica nije daleko!!!!U nekoj je čudnoj fazizujo!!!!!Mislim da joj se bude stare ljubavi ali...nutMatejica nam je ko i ostatak života u normalnom stanju!!!!Njoj se skoro niko nikad ne sviđa ali skoro...thumbupE moja Mateja samo da znaš to ti je super!!!!!Marijanči je u nekoga... ali ipak nije... ili možda ipak je... ali da,da nije!!!Ma ljudi moji ona vam ni sama nezna jel je u nekoga ili nije,a kak da vam ja onda znam!!!!!!!headbangTa cura je poseban slučaj- na pozitivan način mislim ili "čudna biljka" (Mateja će znati o čemu pričam)!!!!Ma doči će stvari i kod nje na svoje!!!!!E i na kraju nesmijem zaboraviti našu "jako dobru prijateljcu" pingvinku!!!I ona si je konačno našla dečka!!!!Dečko je jako,jako ružan ali ako je njoj lijep i meni je!!!!!!!Ljudi uživajte dok možete!!!!!!Velika pusica od Frke!!!!kisskisskisskiss

- 00:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.