Size Matters

srijeda, 13.09.2006.

Čini se da ima smisla sve ovo

Danas mi je bio drugi Weightwatchers sastanak. U stvari, prvi "pravi", jer prošli tjedan, u ponedjeljak, sam se išla upisivati u njihov glavni centar, a danas sam išla na sastanak u podružnicu gdje i inače namjeravam ići.
Moram priznati, u ovih malo više od tjedan dana nisam se baš sto posto držala zdrave prehrane - bilo je previše tjestenine, nešto čokolade, previše kruha, premalo voća i povrća. No, vaga je pokazala: 2,7kg manje!!! smijeh Jako sam happy, a i teta je bila jako impresionirana (obično se gubi 1kg po tjednu). Znači isplatilo se, pored ovih navedenih grešaka, ipak paziti što jedem. A sigurno je pomoglo i plivanje, u ovih deset dana bila sam nekih sedam puta i plivam što više mogu (danas npr. je bio tako krasno prazno, osim mene samo još tri plivača, da sam uspjela 30 dužina preplivati - moj dosadašnji rekord).
Na sastancima očito uvijek ima neka tema, danas je bila smijeh. Da, smijeh. Znam, naočigled nema baš nešto puno veze s mršavljenjem, ali zbog endorfina je dobar za zdravlje, pa onda kao zato. (S tim da smo usput izmjenjivali savjete što jesti, što kupiti, a da ima što manje bodova). Bilo je lijepo, ugodno, a i zabavno (bilo mi je fora da se održava u jednom župnom dvoru, a ja u takve baš i ne zalazim često - ali nećemo sad o religijama ili nedostatku istih ;). Na kraju sam malo prošvrljala po štandu s njihovim proizvodima, koji je bio postavljen u kutu prostorije. Tu je bilo kuharica, knjiga sa savjetima, soja-mixa, grickalica i gotovih jela. Kupila sam si gotovu piletinu s rižom u nekom povrtnom umaku (6 bodova) i umak bolognese s purećim mesom (3 boda po porciji) - jer živim po maksimi "što manje ja moram kuhati, to bolje" :).
Evo za kraj, prenosim priču koju nam je voditeljica pročitala na kraju sastanka (paše na temu "hrana", a i "smijeh", a valjda je i okruženje bilo odgovarajuće).


Na početku...
...je prekrio Bog Zemlju s brokolima, karfiolom i špinatom, zelenim, žutim i crvenim povrćem, tako da muškarac i žena mogu dugo i zdravo živjeti.
A vrag je stvorio Ledo i Kraš. I upitao: "Još malo šlaga na sladoled?" A muškarac je odgovorio "Rado", i žena je dodala "I meni još jednu kremšnitu, molim". I tako su oboje dobili pet kila.
Nato Bog stvori jogurt, da ženi zadrži onu figuru, koju muškarac toliko voli. A vrag od pšenice napravi bijelo brašno, a od šećerne repe šećer i sve pomiješa. I žena promijeni konfekcijski broj od 38 na 46.
Zatim Bog reče: "Probaj malo moju svježu zelenu salatu." A vrag stvori dressing s vrhnjem i kruh s češnjakom za prilog. I ljudi nakon ovog užitka otpustiše svoje remene za bar jednu rupicu.
Pa Bog objavi: "Dao sam vam svježe povrće i maslinovo ulje, da ga na tome prepržite". A vrag im umiješa i komadiće sira, jastoga na putru i piletine, tako da je gotovo bio potreban još jedan tanjur za svo to obilje. I kolesterol odleti u visine.
Potom Bog stvori tenisice, da njegova djeca izgube malo na težini. A vrag stvori kabelsku televiziju i to s daljinskim upravljačem, da se ljudi ne zamaraju s mijenjanjem kanala. I ljudi su se smijali i ronili suze pred pokretnim slikama i počeli se oblačiti u stretch trenirke.
Tad stvori Bog nemasno meso, da njegova djeca unose malo kalorija, a ipak budu siti. A vrag stvori McDonalds i cheeseburger za 99 centi. Upita Lucifer: "Pomfrit?" A čovjek odgovori: "Naravno. I dodatnu porciju majoneze." I vrag reče: "Dobro je." I čovjek doživi srčani udar.
Bog uzdahne i stvori četverostruku bypass operaciju.
A vrag se nasmije i stvori državno zdravstveno osiguranje.


(Ispričavam se zbog nespretnog prijevoda, išlo je na brzinu.)

13.09.2006. u 21:44 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Da prvo nešto razjasnimo...

Naslovom bloga ne mislim na ovu veličinu:
Image Hosted by ImageShack.us
...nego na ovu:
Image Hosted by ImageShack.us

A o čemu se radi?

Ovo je mali blog velike djevojke

U principu je to jednostavno dokumentiranje mog najnovijeg projekta - mršavljenja. Da, znam, ima već puno blogova ove vrste... E, pa ovaj neće biti ništa bolji, možda malo gori.

Zajedno smo jači

Ok, moja cjelokupna potpora me napustila, ali evo ove dame su mi pomogle u prvim danima:
Vesna
Berta
Bucka
Ogromna
Mršavljenje (uz akupunkturu!)

A ove sam našla ovih dana:
Tanjevka
S osmijehom dalje
Nikad više! :-)