Size Matters

petak, 01.09.2006.

E, pa da počnemo

Imam 25 godina. Težim 105 kg.
Trebam li još nešto dodati?
Da, pitanje koje će mnogi postaviti - kako sam dozvolila da dođe do toga?
To se i ja pitam... Opravdanja ima mnogo, ali nijedno (a ni svi zajedno) nije dovoljno.
Uglavnom, da sad ne raspravljam o tome kako i zašto, to je moj početni položaj. S kojim sam se konačno odlučila obračunati.
Ratni plan uključuje plivanje, vježbanje (aerobic, fitness) i Weightwatchers.
Za plivanje imam bazen u kvartu. Za vježbanje sam našla jedan dobar centar, koji nije pre-fancy (u takvima se uvijek osjećam kao slon u staklarni - što često i nije daleko od istine), a opet je dovoljno dobro opremljen da me motivira.
A jeste čuli za Weightwatchers? Ja sam nailazila na njih u filmovima i serijama, a nedavno sam preselila u jednu europsku zemlju gdje imaju svoje podružnice. To je u principu support group za debele. Imaju svoj nutricionistički plan (bazira se na nekakvim bodovima, POINTS) i sastanke (na koje se ide bar jednom tjedno, a može i više). Tamo te važu i možeš pričati s drugima koji se bore s istim problemom.
To je moj plan.

01.09.2006. u 21:52 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Da prvo nešto razjasnimo...

Naslovom bloga ne mislim na ovu veličinu:
Image Hosted by ImageShack.us
...nego na ovu:
Image Hosted by ImageShack.us

A o čemu se radi?

Ovo je mali blog velike djevojke

U principu je to jednostavno dokumentiranje mog najnovijeg projekta - mršavljenja. Da, znam, ima već puno blogova ove vrste... E, pa ovaj neće biti ništa bolji, možda malo gori.

Zajedno smo jači

Ok, moja cjelokupna potpora me napustila, ali evo ove dame su mi pomogle u prvim danima:
Vesna
Berta
Bucka
Ogromna
Mršavljenje (uz akupunkturu!)

A ove sam našla ovih dana:
Tanjevka
S osmijehom dalje
Nikad više! :-)