<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>



One equal temper of heroic hearts, made weak by time and fate, but strong in will to strive, to seek, to find, and not to yield.







utorak, 05.04.2022.

Da li sam pogriješila što sam isforsirala tvoj dolazak ovdje,
iako i sam si znao što te čeka,
odvdje,
očekuje.
Ne znam,
i ja se pitam,
bio si pristan
a tako odsutan,
da postojiš u mom životu,
koji i ja ne znam da živim.
Osvrćem se na tebe, da sve si mi ti,
ti koji postojiš,
negdje uj mojoj glavi,
za mene,
koja lažem se,
vjerujem u nešto,
a opet pitam se
što okrećeš leđa kao vjetar u ranu zoru
dozivajući kišu,
suze,
koje same neće isplakati se...

| 20:04 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>