<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>



One equal temper of heroic hearts, made weak by time and fate, but strong in will to strive, to seek, to find, and not to yield.







ponedjeljak, 28.03.2022.

Riječi,
riječi ponekad iz usta ne izlaze.
A misli,
misli se bore s riječima međusobno kao da su si najgori neprijatelji.

Što bih rekla ili pitanje, što bi prije prešutjela?
Zar sam ja ovdje da šutim?
Upitala sam se,
zanijemila sam,
nisam čula odgovor ni u svojoj glavi.
Jedino što mi je na pameti je zid,
zid koji mi neda da prođem dalje,
Upitam se,
zbog čega?
Zar sam si ja sama postavila nogu,
da se od nju spotaknem...
Vidim sve,
a ne vidim ništa.
Gdje je kraj, a gdje je početak?




| 21:29 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>