11

ponedjeljak

lipanj

2012

Čekajući Godota u devetom krugu pakla

Nisam mislila da ću se opet vratiti staroj navici pisanja bloga ali dosada je gadna stvar. Dosadno mi je, da. Zapela sam ovdje u devetom krugu pakla bez igdje ikoga, u selu gdje ničega nema i gdje se ništa ne događa. S jednom katastrofalnom iznimkom. Bivši. Ubite me sad ako sam ikada dala da mi frajer kroji di ću se kretat i kad, ali u ovom selu se ne možeš pomaknuti da ne sretneš nekoga poznatog. Nekoga od 'njegovih' jer ipak smo u njegovom gradu, na njegovom teritoriju i među njegovim ljudima. Teško mi se pomiriti s tom činjenicom jer u ovo mjesto dolazim već preko 20 godina ali eto, nisam se držala one dobre stare ''ne seri gdje jedeš' pa mi je sad godišnji usran.

Još tri tjedna i spašena sam, dolazi mi žensko pojačanje. Ako to ikad dočekam.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.