ponedjeljak, 21.04.2014.

Hvala ti

Pišem ovaj post nakon skoro 4 godine. Ne znam kako sam se uopće sjetila bloga, valjda da to sve izbacim iz sebe. Ili možda zato što sam se sjetila nekadašnjeg dopisivanja sa tobom putem komentara i tvojih ludih postova ili kada si mi napravio dizajn sa crvenim lightsaberom. Stvarno smo puno toga prošli, a ja sve usrala. Ta riječ je preblaga za ono sve što sam ti napravila. Znam da vjerojatno nikada nećeš ovo pročitati i da je ovo vjerojatno moj monolog sama sa sobom, ali nema veze :)
Hvala ti za sve. Kao i uvijek opet se pokazalo da si za sve bio u pravu, ali to nisam trebala ni sumnjati. Naravno da sam slušala svoju tvrdu inatnu glavu i da sam išla po svom. Zašto bi ja slušala nekoga tko je uvjerljivo najpametnija i najinteligentnija osoba koju sam ikada upoznala? Sve mi se više čini da zbilja jesi cylon.
Tek sada shvaćam koliko sam te voljela, koliko mi nikada nije bilo teško putovati do tebe i po 45 min sa Save. Koliko sam bila sretna kada si našao stan u mojoj blizini. Kako je bilo lijepo glupirati se sa tobom, smijati se iskreno i od srca svim glupostima o kojima smo pričali, malog bijelog žutog :D.
Da nije bilo tebe i tvoje podrške tko zna da li prešla preko pada godine i uopće završila faks. A bio si uz mene za sve. Žao mi je jedino što mi neke stvari nisi rekao, tipa da želiš sa mnom na more. Glupa sam što to nisam shvaćala, znam. Kada sve pogledam unazad zbilja si bio najbolje što si svaka cura može poželjeti. Nismo se čuli ni vidjeli dosta dugo. Znam da me vjerojatno mrziš. I imaš svako pravo na to. Jer sam usrala sve što sam mogla. Izgubila sam te svojim glupostima. Nisam te htjela povrijediti, a to sam na kraju napravila, ajme kako sam uspjela toliko sve zeznut.
Nadam se da ti sadašnja cura neće napraviti tako nešto, ma uzmi ju za ramena dobro protresi i pitaj ju da li je svjesna što ima uz sebe. Da li zna koliko vrijediš? Da li zna da si najbolje što joj se može dogoditi?
I tako, sada se mrvicu osjećam bolje, ali okus gorčine zbog svega će mi ostati još jako dugo. Sve mi je to bila jebačka životna škola. Platila sam ju jako skupo, ali zaslužila sam, karma sve vrati kad tad. Ne vjerujem Balaševiću kada kaže da su sve prave ljubavi tužne. Naša je bila predivna. Žao mi je što postoji ova riječ bila, što nije još uvijek predivna.
Zato ti zbilja hvala na svemu, još se potajno nadam onoj trećoj sreći za nas, iako znam da šanse jako teže u nulu. Ja ću trbuhom za kruhom tražiti posao po Europi, ti imaš super posao ovdje i tko zna da li ćemo se uopće ikada više vidjeti...

So say we all :)

- 12:28 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

<< Arhiva >>