Dva života, jedna soba

Image Hosted by ImageShack.usBUDUĆI DA JE CANDY NAMJESTILA DIO GLASOVANJA KADA JE GLASALA SA KOMPJUTERA NA INFORMATICI OTVORENA JE NOVA ANKETA. GLASAJTE ZA SVOJU FAVORITKINJU U BOXU!!!
Kissamo vas!

17.04.2006., ponedjeljak

Pa pa!

Ciao ljudovi!
Evo nas malo....
Prošlo je dosta vremena, a obje smo se malo uljenile (čitaj: čekamo više komentara)....
Baka, Bakić, Oikić.
Kao što vidite, Wendy je malo poludjela...
Što znači da ovaj post većinom pišem ja, Candy....
Pišem tek tako, da znate da smo žive....
Danas sam vam malo komentirala!
I, budući da bi netko moje i Wendyne svađe mogao usporediti s nekim Đeki Čanovim (ili kojim već) filmom, neću pisati o nama, nego ću odgovarati na komentare.
Meni su rekli da je to nasilje.
Mala, šuti!
wave Bok, bok. Moja seka dobila dva dok ja 33333333333333333333333.
VIDITE DA JE LUDA?!
Uglavnom, komentar ide:

  • Titanik je najjaci film swih wremena...gledala sam ga 500 puta...ajde pa se widimo... sklepi Candy za mene :ppppppppp zezam se lol (girl_from_the_blog 17.04.2006. 13:22)

  • MOLIM?! Da mene moja mala seka sklepi?! Čuj, nemam ništa protiv tebe, ali poticati moju malu neoblikovanu (duševno) sestricu na nasilje?! I nije Titanik nego TITANIC!
    Hmmmm, da...
    Vidite, malo sam u razarajućem raspoloženju... Wendy i ja sređujemo staklenke čokoladnog mliječnog namaza, naravno, svaka svoju.... Čak smo ih i isprobavale i ocjenjivale (hvala tati koji je bio glavni pokretač).
    njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjamiOgulit ću te pojest ću te.... njaminjaminjaminjami
    ludJe li već za Vrapče ili Rab? Može na Rab, tamo joj je frendica... na ljetovanju.... Mislim, ne sada...
    Ne da nam se svađati, prebrzo se pomirimo...
    I tako....
    Otkrile smo jedan zakon ljubavni test, trebate upisati svoje ime i imena najviše troje simpatija pa vam pokažu koji je pravi.... Ili prava...
    AJD BOK,
    Candy
    (i Wendy)

    - 17:18 - Put your minds here (7) - Put are minds on paper - #

    << Arhiva >>

    Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem.

    Bolje pet sati u školi nego ne spavati uopće.

    < travanj, 2006 >
    P U S Č P S N
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Ovaj blog....

    Banner





    Posvojite i vi virtualnog ljubimca, lakše ga je uzdržavati nego pravog...