Dva života, jedna soba

Image Hosted by ImageShack.usBUDUĆI DA JE CANDY NAMJESTILA DIO GLASOVANJA KADA JE GLASALA SA KOMPJUTERA NA INFORMATICI OTVORENA JE NOVA ANKETA. GLASAJTE ZA SVOJU FAVORITKINJU U BOXU!!!
Kissamo vas!

20.12.2005., utorak

Četkica za zube

Image Hosted by ImageShack.us
Evo, upravo dok sam pisala ovaj naslov bila je reklama za neku četkicu za zube. I već dugo želim napisati post s ovim naslovom. Uglavnom, dok sam jučer radila neki dizajn, Wendy me pozove i sva u panici zavrišti kako je slučajno oprala zube mojom četkicom. I da joj je pala na pod. Bila sam smirena, pristojna i samo sam oprala četkicu pod vrelom vodom i nastavila živjeti. Naravno, brzo smo se i posvađale jer je gurnula moj nepročitani časopis pod trosjed. Ali nakon svih svađa, zaspale smo u istom krevetu. I moju malu sestricu treba uspavati...ili je ona uspavljivala mene... Ne sjećam se, ali nije važno.
Candy
- 22:08 - Put your minds here (10) - Put are minds on paper - #

<< Arhiva >>

Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem.

Bolje pet sati u školi nego ne spavati uopće.

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovaj blog....

Banner





Posvojite i vi virtualnog ljubimca, lakše ga je uzdržavati nego pravog...