Dva života, jedna soba

Image Hosted by ImageShack.usBUDUĆI DA JE CANDY NAMJESTILA DIO GLASOVANJA KADA JE GLASALA SA KOMPJUTERA NA INFORMATICI OTVORENA JE NOVA ANKETA. GLASAJTE ZA SVOJU FAVORITKINJU U BOXU!!!
Kissamo vas!

27.11.2005., nedjelja

RE:Pusti ih! Moje su! Pusti moje...PALAČINKE!!!

1. samo sam na početku jela mnogo palačinka jer su bile ukusne sa šećerom

2. kasnije su bile bljak

3. bile su polu sirove

4.I VI BI TO JELI???

Image Hosted by ImageShack.us

A sada prijeđimo na stvar, ono sa tipkovnicom je bila istina ali je ona sada stvarno pretjerala. Ja sam bila na Paper Doll Heaven i ona stavi svoju ruku na moju (koja je bila na mišu) i počne sve stiskati. (a ona se tuži na mene)

Wendy
- 20:01 - Put your minds here (20) - Put are minds on paper - #

<< Arhiva >>

Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem.

Bolje pet sati u školi nego ne spavati uopće.

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovaj blog....

Banner





Posvojite i vi virtualnog ljubimca, lakše ga je uzdržavati nego pravog...