Dva života, jedna soba

Image Hosted by ImageShack.usBUDUĆI DA JE CANDY NAMJESTILA DIO GLASOVANJA KADA JE GLASALA SA KOMPJUTERA NA INFORMATICI OTVORENA JE NOVA ANKETA. GLASAJTE ZA SVOJU FAVORITKINJU U BOXU!!!
Kissamo vas!

27.11.2005., nedjelja

Pusti ih! Moje su! Pusti moje...PALAČINKE!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Počela sam peći palačinke... Skoro svake večeri. Nakon spečene palačinke treba nauljiti tavu i uliti tjesto, a tek se onda mogu prepustiti svojim ukusnim, malim...GDJE SU??? Da nastavim, ...palačinkama koje su u Wendinim rukama!!! Nije fer. Ja radim tjesto, pečem ih, mučim se...a ona ždere bez pitanja. To proždrljivo derište! Sjećam se kada smo joj prvi puta dali da proba okrenuti palačinku...prebacila ju je na svoj tanjur!!?

Kissam vas,
zauvjek gladna,
Candy
- 18:58 - Put your minds here (2) - Put are minds on paper - #

<< Arhiva >>

Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad plačeš i ja plačem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem.

Bolje pet sati u školi nego ne spavati uopće.

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovaj blog....

Banner





Posvojite i vi virtualnog ljubimca, lakše ga je uzdržavati nego pravog...