Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.

Druži se sa onima koji će te boljim činiti

utorak, 05.06.2007.

ej judeki!!

kako ste mi danas?evo utorak je, meni jedan od ljepših dana u tjednu
ipak je ponedeljak najgori to morate priznati...danas me pitala s tereta
prokleta bila nemi je štela dati 2 a jebi ga bumo drugi put ispravili....škola ide kraju
maturalac mi je blizu.........jedva čekam.....nadam se sam da bu se dobro prešo i da
bumo se dobro zabavili.......
evo za kraj dvije pjesmice meni su baš zakon.........uživajte......pozz od teača


My Chemical Romance



- 14:43 - pljuni nešto (15) - ispljuni - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (14)
Svibanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About us:

  • IME: Tea, Mateja
    ŠKOLA: TIOŠ
    DATUM ROĐENJA:3.8.1989
    6.2.1991
    MJESTO: Šenkovec
    VOLIMO: zabavu, društvo, dečke, dobar provod...
    MRZIMO:dosadne ljude, šminkerice, fufice, pesimiste...
    GLAZBA: techno, rock, nađe se koji narodnjak
    LJUBAV: - zauzete


    Visible Counters
    slot machines

The best boys

  • Murky: nema boljeg čovjeka od nejga, uvijek je spreman pomoći bilo kaj nam treba,,,,,,,
    Tenšić: super dečko, najbolji frend kaj ga neko more poželjeti, nekad u svojem svijetu ali u većini slučaja spreman za šalu i sve
    Ćubi&Škaf: te dva nemogu jedan bez drugoga, ako treba dobru feštu napraviti mislim da nema problema
    David: simpa dečko, tih i povućen ali progovori koju riječ dok se malo opusti
    Dino: preveć osjećajan dečko, veže se za krive osobe ali mi smo tu kaj mu pomažemo kad treba,
    Miha: svaka cura bi si poželjela takvog dečka, dobar je zgodan je ,,, pravi anđel
    Neven: to je naš mali "burazić", slatko stvorenje polek kojega ti nebre biti dosadno
    Ninek:moj najbolji frend s razreda, niko ga nebre zameniti stvarno je dečko super
    Ivek: mmmmmmmm dečko s super tjelom, mislim da bi osvojil svaku curu
    Nino: kaj drugo reči osim kad ga vidimo topimo se kak čokolada

    DEČKI HVALA VAM NA SVEMU

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us