srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

stranice na kojima su zapisane misli,sjećanja,osjećaji...

...kolko vas ima...
Free Counters
Get a Free Counters

...nutnaše slikenut...








Linkovi

...linkovi se nalaze u box4, ispod slikica...







images

images

ime:Nicol
datum rodjenja:15.04
opis:visoka 165cm,51kg,smedja kosa,zelene oci
volim:sve sto vole mladi...izlaske,glazbu,zabavu,
decke,Cristiana Ronaldacerek...
ne volim:dosadu,umisljene ljude,tokio hotelburninmad...
glazba:shakira & rianna & US5naughty


blog layout

blog layout

Ime:Kiara
datum rodjenja:15.04
opis:visoka 165cm,52kg,smedja kosa,plave oci
volim:izlaske,glazbu,itd
ne volim:tokio hotelburninmad,skolu,dosadu
glazba:green day,avril,rianna


blog layouts


Image hosting


Image hosting


image hosting file


image hosting file


Friendster images













cascada lyrics


song lyrics



tose proeski lyrics


song lyrics


blog

blog

blog

blog

blog

blog

blog

blog

blog

blog

image hosting

image hosting

image hosting

image hosting



image hosting

image hosting

image hosting

image hosting

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog

blog

image hosting

image hosting

blog Layouts

blog Layouts

image hosting

image hosting

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts




...sto najvise posjecujemo...

...broken dreams...
...just cute girl...
...avril...
...biljana...
...frikinje 13...
...natural blonde...
...yeyatorica...
...sarica...
...nogometašica...
...pepa...
...pink pantera...
...kikich...
...girls4ever...
...melodyred...
...poetic butterfly...
...lonely angel...
...moraless...
...duwana...
...dora...
...jelena...
...sarah...
...mony...
...žohar ampy...
...mery...
...just some girl...
...avril4...
...tornado girl...
...ivana...
...kristina...
...what dreams are made of...
...anabella...
...ivona...
...anđela...
...simpathy...
...luka...
...dora&mare...
...the dark lady...
...frenky...
...simple girl...
...filip...
...super dizajnevi by gaduraa...
...cool girl...
...tihana...
...fora...
...lana&paola...
...uncorn rider...
...luđak s gripola...

...spuky...designs...
...lucy...designs...
......cura koja "voli" th...
...thsucks...
...71mc...
...lost?...
...ordinary girl...
...marin green day...
...green day...
...jasmin...


Music Lyrics

ponedjeljak, 24.07.2006.

kako je prošao date...

evo da vam malo pricam o jucerašnjem dateu...evo...nas cetvero nasli smo se u 9 i pol, i tako krenuli u setnju gradom. Moja sestra je predlozila da odemo do parka pa smo krenuli ondje. putem smo pricali, zajebavali se i sve je bilo stvarno super. No onda su Kiara i Goran sjeli na jednu klupu onako zagrljeni, pa mi je Marko rekao da je bolje da odemo negdje malo prosetati kako bi ih pustili malo same...hodali smo jedno pored drugog i svaki put kad bi nam se ruke dotakle Marko bi mi se nasmijesio...joj kako je on sladak,najradije bi ga kiss! najednom me uhvatio za ruku i mi smo tako drzeci se za ruke hodali...onda smo sjeli na neku klupicu i on me zagrlio i tako smo dugo sjedili...u tom trenutku nisu mi bile potrebne rijeci,bila mi je potrebna samo njegova blizina,samo da znam da je tu,pored mene...par puta me poljubio u obraz...najednom mi zazvoni mobitel.zvala me sestra . rekla je da se brzo trebamo naci jer jwe vec bilo 11 i pol a starci su nam rekli da dodjemo do 12. krenuli smo prema njima,a cijelo vrijeme njegova ruka bila je preko mojih ramena...kad smo ih ugledali Goran se nasmijao i namignuo Marku. Decki su nas otpratili do kuce. na rastanku Marko me uhvatio za ruku, privukao sebi , poljubio u obraz i sapnuo mi u uho "jedva cekam da te ponovo vidim...",ja sam sutjela i samo mu se nasmijesila...kad smo usli u kucu sestra me opsjedala pitanjima. kad sam legla u krevet dobila sam poruku"jesi li slobodna sutra navecer?",rekla sam mu mozda, i on mi je odgovorio"tako bih te volio ponovno vidjeti...stvarno mi se svidjas...",a ja sam mu rekla da bi ga i ja htjela ponovno vidjeti...i on mi je odgovorio"i...dali moze sutra?...ali ovaj put da idemo samo nas dvoje..."rekla sam da moze. On "super! jedva cekam da te vidim...pusa,laku noc i slatko sanjaj slatkice..." sva uzbudjena zaspala sam i u snovima susretala marka...



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.