KRISTINA
KARATE NATJECANJA ZA 2005 GODINU

Studeni
subota 05.11.
nedjelja 06.11. 7. Kup Istre Poreč
subota 12.11. 2. Kup TAD Rijeka Rijeka WKF SP za juniore i kadete Limassol, Cipar
nedjelja 13.11. WKF SP za juniore i kadete Limassol, Cipar
subota 19.11. PH kate - mlađi uzrasti Split
nedjelja 20.11.
subota 26.11. Zlatni pojas Dalmacije Vodice
nedjelja 27.11. Zlatni pojas Dalmacije Vodice

Prosinac
subota 03.12. Kup Osijeka - Dan grada Osijek
nedjelja 04.12. Kup Sv. Nikole Varaždin
subota 10.12. PH seniori - borbe ekipno Sisak
nedjelja 11.12.
subota 17.12. Božićni kup Zagreb
nedjelja 18.12.
subota 24.12.
nedjelja 25.12. Božić
subota 31.12.






evo da vam predstavim neke svoje super frendice...

IVA-moja b.f.f.,idemo zajedno u r.,obozavam ju,cura je stvarno zakon,s njom su čak i neke dosadne stvari super zabavne!a sta da vam kazem osim da mi je najfrendica i da mi je super,zakon,odlična...ma sve naj!!!

CHANY-e ona mi je isto tak bas odlična,super,zabavna,ma bas je fora!i ona ide samnom u razred.jako ju volim i s njom se super zabavljam!

DODA-ma sta da vam kazem?ženska je totalno ludilo,zakon je,jako otkvačena i obozavam se s njom zajebavat!jako ju volim,ona je definitivno najbolja cura iz 8.a,drugčija je,nije ko ostale...

MARTINA-ona je jezična gimba,1.r,s njom idem zajedno na karate i mi smo zajedno u kata timu.Svakodnevno treniramo ko lude a uz nju je sve to zabavno i fora!cura je baš zakon,odlična je!

TEA-ona ide u cesarićku,8.r,i s njom treniram karate i radimo ko kata tim!ona mi je baš zakon cura,jako,jako ju volim!a najbolje mi je kad ja nist neradim,pa mi ona uputi onaj njen "strogi pogled"....odlična je!

MIHAELA-to vam je moja super sestrična!ja nju obozavam!!!cura je stvarno simpa,luda,ma jednostavno sve naj!s njom se mos super zabavit!

sisterice

nedjelja, 06.11.2005.

kristina

a ovo je kristina u svatovima kod sestrične

- 20:50 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog za sve ljubitelje sporta, posebno nogometa i karatea,ma za sve one koji se zele zabavit,a mi ćemo pisat sta nam padne na pamet
MARINA
RASPORED NOGOMETNIH UTAKMICA

16. kolo, 19. studenoga 2005.
OSIJEK - KAMEN INGRAD 1:0
ZAGREB - MEĐIMURJE 1:0
HAJDUK - PULA STARO ČEŠKO 1:1
SLAVEN BELUPO - CIBALIA 4:2
VARTEKS - DINAMO
INTER - RIJEKA 0:2

17. kolo, 26. studenoga 2005.
INTER - OSIJEK
RIJEKA - VARTEKS
DINAMO - SLAVEN BELUPO
CIBALIA - HAJDUK
PULA STARO ČEŠKO - ZAGREB
MEĐIMURJE - KAMEN INGRAD


18. kolo, 3. prosinca 2005.
OSIJEK - MEĐIMURJE
KAMEN INGRAD - PULA STARO ČEŠKO
ZAGREB - CIBALIA
HAJDUK - DINAMO
SLAVEN BELUPO - RIJEKA
VARTEKS - INTER


19. kolo, 18. veljače 2006.
VARTEKS - OSIJEK
INTER - SLAVEN BELUPO
RIJEKA - HAJDUK
DINAMO - ZAGREB
CIBALIA - KAMEN INGRAD
PULA STARO ČEŠKO - MEĐIMURJE


20. kolo, 25. veljače 2006.
OSIJEK - PULA STARO ČEŠKO
MEĐIMURJE - CIBALIA
KAMEN INGRAD - DINAMO
ZAGREB - RIJEKA
HAJDUK - INTER
SLAVNE BELUPO - VARTEKS


21. kolo, 4. ožujka 2006.
SLAVEN BELUPO - OSIJEK
VARTEKS - HAJDUK
INTER - ZAGREB
RIJEKA - KAMEN INGRAD
DINAMO - MEĐIMURJE
CIBALIA - PULA STARO ČEŠKO


22. kolo, 11. ožujka 2006.
OSIJEK - CIBALIA
PULA STARO ČEŠKO - DINAMO
MEĐIMURJE - RIJEKA
KAMEN INGRAD - INTER
ZAGREB - VARTEKS
HAJDUK - SLAVEN BELUPO



NEKE NAVIJAČKE PJESME...


Grad na dravi, danas slavi, naprijed naši bijelo-plavi,
cijeli Osijek kliče, zove: Naprijed naši momci po bodove!
Mi smo bolji, mi smo jači, bodrite nas navijači,
nek se svuda čuje odjek: OSIJEK, OSIJEK, OSIJEK!!!


Kad te vidim tuga nestaje,
sija sunce trava miriše,
srce moje kuca za tebe,
samo tebe volim Osječe,
volim Osiječe!


Kohortaš stari ulicama luta,
purgera traži cijeli dan i noć,
i kad ga nađe razbit će mu pičku,
u Osijek više nikad neće doć!


Ići ćemo daleko, svladat ćemo prepreke,
zbog Osijeka i Kohorte!
Samo tebe volim ja, ti si ljubav najveća,
moj Osječe, o kako volim te!
OOOOOOO



Ti nikad nećeš biti sam,
mi smo uvijek uz tebe,
ti si ponos našeg grada,
ja te volim Osječe!




neki stihovi.....

-"Bila je jedna proljetna večer,
gubio se jedan dan
jedna je suza počela da
teče-netko zauvijek ostaje sam..."


-"Dok god nosiš
nekoga u srcu,
nećeš ga izgubiti!"

-" Kažem ti volim te,
jer nema boljeg načina
da ti kažem kao se osjećam
kada smo zajedno
i koliko mi nedostaješ
kada smo razdvojeni.

Govorim ti volim te,
jer ti meni značiš sve
i prema nikome nikada
nisam osjećala ono što
osjećam prema tebi....
Ti si moj život, moje sve..."