Mala Sissy i njezini problemi

nedjelja, 13.08.2006.

Opet jedna koncert

E ljudi hvala vam svima na komentarima, napokon sam i ja doživjela da ih imam 100. HVALA SVIMA PUUUUUNO! E Mmathea i ja napravile blog i ak hoćete posjetite nas! Jučer sam bila na Prljavcima, al počet ću cijelu priču od početka. Jula i jase našle na uglu i onda morale ić do Dore po Mmatheu, Betu, Tihanu, Sunčicu, Plavusku, Grom i Dariju. Onda smo svi zajedno krebuli u šetnju gradom, tam su neki mali na bini pjevali, mi crkli. Onda smo otišli na bazen, sjeli na ulaz, al su došli Pelko i kompanija s cigarama u ustima. Mi cure pobjegle od njih, nismo se usudile proć pored njih. I mi lijepo preko ograde. Stvarno smo opičene. I mi dođemo do bine i koncert počeo. Pridružila nam se Antonija Tutić. Sunčica, Beta i Plavusha su krenuli na svoju stranu, a Darija i Grom na svoju, tak da smo Jula, Tihana, Mmathea, Anjtonija i ja bili zajedno. Mmathei je opet trebala tableta za smirenje, a ni Antoniji ne bi škodila. Ajd ok, možda je i meni trebala malo, jel ovaj put nisam bila tmurna kao na Luki. Onda je Dora negdje otišla, pa smo je Tihana i ja tražile. Kad smo je našle, Jula i ja smo se išle prošetat do Dore na sok. Tamo smo srele Enu, Mateu, Saru i Robertu. Sari je također trebala tableta za smirenje. Onda smo se sve zajedno išle šetat, al je onda Sara morala doma, pa smo se sve razišle. Onda smo se Dora i ja vratile kod Mmathee, a ona i Antonija još uvijek plešu. Dori i meni je bilo dosta i mi odlučile otić doma. Nisam napomenula da je kiša padala, pa sam bila sva mokra makar sam imala kišobran. Ludača. I ja dođem doma, preskinem se i bacim u krevet, dok su se moje patike cijedile na balkonu. Eto, to je to! Kiss svima koji me komentiraju. Voli vas Sissykiss

<< Arhiva >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!