Mala Sissy i njezini problemi

utorak, 01.08.2006.

Nedostaješ mi Ti

Dugo je prošlo od mog zadnjeg posta, al šta, kad vam nemam šta za napisat. Ne sjećam se više kad, al jedan dan sam se išla rolat s Matejom. Bilo je luuuudo. Išle smo na židovsko groblje, meni se krv sledila od same pomisli na groblje. Više se ni ne sjećam šta sam radila protekli tjedan. E da, Dajuša i ja smo išle u crkvu, pa u Doru. U crkvi se neki mali srušio tam bogtepitaj kaj mu je bilo. Osim što sam se zezala sa curama, plivala i sve ostalo, mislila sam na Tebe. Grozno, ni ne primjećuješ me, ali zašto? Ono zaljubiš se, on te ne primjećuje a ti patiš. I šta da čovjek radi. Mora patit. Osim ak ga ne pokuša osvojit, što će možda biti teško. Počinjem razmišljati o tome da sam ipak fulala u odabiru dečka. Svima je gadan i oduran, a meni ne. Možda neko vrijeme ne bi trebala mislit na boyse, gadovi mali. No ime neću odat. Pusica svima koji me komentiraju.
Voli vas vaša Sissykiss
Spoiled Young Female
P.S. stavila sam new dizaj, meni je baš cool.

<< Arhiva >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!