Mala Sissy i njezini problemi

srijeda, 26.07.2006.

Kako sam se skoro ispovraćala i Gabyne role

E ljudi danas je bilo so-so. Ujutro sam bila na treningu, a predavo nam jedan, neznam ni kak se zove. Daje nam da plivamu u hu hu, dosta, po 400m noge, mislim ono, za nas djecu, to je previše, mi smo ipak još u razvoju i ne smijemo se opterećivat, he he. Ali što je najbolje ŠVERCAMO SE! E poslije treninga idem si ja kupit onaj sladoled Macho koji nisam nikad jela. Nemaju od vanilije pa sam morala od čokolade. FUJ, ODVRATNO!!! Kod dede sam se skoro izbljuvala, ja gori sladoled nisam jela. Uf, sav mi se želudac diže i sad. I tako ja visila na Intiću, i gledala TV. Pošto sam se u 3h moralanać s Gaby za rolanje, ja sam krenula 15 min ranije jer idem Štrosmajerovom, nemogu kroz dedinu ulicu jer tamo neki prokleti pas proganja i žive i mrtve. Inače ja volim pse, al ovaj se stvarno neda obuzdat. I ja krenem 15 do 3 i stignem tam za 2 min, ondala sam čekala pol sata jer je Gaby kasnila, al sam srela Mateju p a sam s njom išla do Ve-Dala po naočale, tek je onda Gaby došla. I mi se rolamo i najedanput ona se skoro sasuje jer joj je kamen upo u role i nije ga mogla izvadit pa je onda bosa išla doma, i ja zajedno s njom. Onda smo kod nje švrljale po Intiću i pričale. I onda sam došla doma i sad tu pišem taj šugavi post. Ajd pozzzzz svima koji žive i koji ne žive, Bogu i narodu osim crncu i još nekim specijalcima.

<< Arhiva >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!