Mala Sissy i njezini problemi

ponedjeljak, 24.07.2006.

No name, no fame, he he

Glup naslov, al kaj da radimbang. Danas, točnije prije 20 min mi je moja draga mamica službeno potvrdila da idemo na morepuknucu. UŽAŠ, ZNATE LI VI KOJA JE TO MUKA IĆ NA MORE?!!!headbangmadburninmaddeadbangpuknucunamcor Meni je to grozno, bez Intića i TV-a, za poludit. Al jedina dobra vijest je da idemo na 4 dana kod maminih rođaka za koje nikad nisam ni čulasmijeh. Glupostilud. E danas sam bila na treningu i vidim ja ono oblaci idu prema nama. A kad ono, najedanput grune kiša,zujo je**** sve te pecka dok pada na tebe. Ja ošla pod ručnik, a ove cure iz starije ekipe igrale čoškara, a još k tome i grmi.bang Prvo vrište grmi, grmi pa skoče u vodu. Mislim ono.zujo Ja danas bila na jednom blogu kad ono 409 komentara. Issso mikieek Dora je ošla na more (žalim ju)no, žalim sve koji idu na more osim onog crnguđepuknucu, nek tam i ostane, i to nadnu mora, he he.smijeh Ajd pozzzzz Bogu i narodu, osim gore napomenutom kretenu i još nekim specijalcima.mah

- 21:17 - Znaš što ti je činiti... (4) - Šta će ti moje ludarije? - #

<< Arhiva >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!