Mala Sissy i njezini problemi

utorak, 11.07.2006.

Javljam se... napokon

Nisam se javljala negdje tjedan dana al šta, nisam znala šta da writenono. U petak sam bila na treningu kojeg nije ni bilo za one koji idu na natjecanje, al ja nisam znalano. Al zato smo se mogli kupatsmijeh. No loša vijest je da je došao CRNACmad i tam me lovio, kretenlud. Onda ga je Dora nasmijavala, pa je on onda jednoj curi pričo o nama bogzna štaheadbang. Ah, mora netko biti i glupzujo. U subotu sam išla na natjecanje. Sveukupno sam 8. iz prsnog u svojoj kategoriji, a 16. u kraulu. Nije baš nešta al štarolleyes. U nedjelju je bilo dosadno. U pon. sam ujutro išla na trening, al je došao CRNACburninmad. Onda su me Prša i Jakov zezali i govorili da me on ne voli nego da me obožavalud. Al onda ih je CRNAC potapo, to mu je 2. dobra stvar u životu koju je napravioyes. Navečer nije došo, a mi smo plivali neke štafete, Bog te pitaj šta već nelud. I danas je ujutro došo i stalno je piljio u mene, mislim ono, di toga ima?ludbang Poslije me pokazivo Deniju, Isuse Bože i glupe djecepuknucu. Za mjesec i pol se selim 2 zgrade dalje od moje sadašnje. Fala dragom Bogu i Isusu na tomecool. A sada Pervankina pjesma, baš mi je super:
JA CAM MIKI MAUC
(stanka 6 sekundi)
S VELIKIM UCIMA
Pozzzz Dori, Niveski, Ivoni, Petri, Eni, Sari, Mateji, Matei, cijelom mom razredu, cijelom plivačkom klubu, cijeloj Virki, svim nastavnicima, dečku 3852cerek, Bogu i narodu, te svima koji čitaju i komentiraju ovaj blogach, a naravno pozzz i svima koje sam nenamjerno zaboravila.mah
P.S. Stavila sam novu anketu, a utvrđeno je da vam je novi dizajn fuj. Ja ga neću mijenjati, jer u početku nisam bila sigurna koji mi je ljepši, al sada znam da je ovaj bolji. Pozzzzz
SORRYTE AK NEKOG NE KOMENTIRAM, JER STVARNO NEMAM VREMENA, OSTAVIT ĆU VAM KOMENTAR KAD STIGNEM, HVALA.

<< Arhiva >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!