Mala Sissy i njezini problemi

srijeda, 21.06.2006.

Današnji dan

Hello sestro!
Probudila sam se u 4:52 (gledala sam na sat). Jerume, nemogu više zaspat u piiiiiiiiiii. Onda sam se ponovno probudila u 5:30, pa opet u 7:14 i tek sam se onda ustala za trening. Odma me ujutro zove Dora. Ne, ona mora budit čovjekazijev. Bože. I mi se nađemo u 10 do 7. Ja izlazim iz stana kad me ono ona čeka pred vratima. A je luda. I mi dođemo tam na bazen - ni žive duše. Čekale smo tam ko blesave 15min sve dok se prvi ljudi nisu naselili. I zamislite ko je došo. GRNA GUSKAmadheadbangburninmadpuknucunamcornonut! To ime pišem sa velkim prijezirom kakvog ni nemožete zamislit. Počeo trening, a on otišo u starije(!), al ga je trener potjerao k nama(NEEEEE). Anja donjela neki sprej pa smo ga špricale, pa nam je on to uzeo i potapo nas tam, Matošinku je skoro ugušio, mene skoro gurnuo u vodu, a još je taj sprej sprejao u vodi tak da nam je cijela voda futala. Al na svu sreću trener ga je potjero doma (3x hura za njega), p asmo imali Božji mir. Dok sam došla doma posvađala sam se s mamom oko toga što sam brzo hodala i nisam ju čekala(!)lud. Mislim ono, i još kaže da meni sve smeta. Odrasli. Još ću danas gledat onaj CSI:NY i Ekipu Za Očevid. Sanjala sam da je Žuža bila predsjednica razreda i ako je nismo slušali da nas je pogubila. Luce, ne prilazi minono. Pozzz Dori, Niveski, Sari, Mateji, Ivoni, Petri, Eni, svim zgodnim dečacima, svima koji me komentiraju, cijelom mom razredu i plovačkom klubu, ne baš svim nastavnicima te svima koji me poznaju i ne poznaju, ali najviše 2 dečka.

blog

blog



Ovo dolje kopirajte u svoj box sa linkovima. HVALA LEONIDASU NA SVEMU!smijeh

<< Arhiva >>

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!