Moj mail...
Ovtorila sam poseban mail za sve moje obožavatelje... Znaci ako me zelite nesto pitati samo mi sendate poruku na mail;
savrsena_kenzie@net.hr

Kissssssss

Kenzie the perfect

utorak, 24.10.2006.

Moje slikice...

Obecala sam da cu vam slike stavit da mi se divite malo pa evo vam...

Ja u Los Angelesu, jucer ispred kluba (nemam grudnjak pa mi sise izgledaju uzasno malo...)


Jučer nakon frizera, pogledajte kak mi je kosa predivna...


Danas, u jednoj od mojih novih kuća...


Ja na reklami za Guerlain make-up (malo starija reklama, tu sam jos imala sise i bila sam deblja...)



Evo, sad ce imate cemu divit...
STAY PERFECT & KISSSSSS BY KENZIE

- 15:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Upoznajte savršen svijet vatrene Kenzie...

Dobro došli na moj blog... Ja sam Zuzannah Kenzie, ali trenutno koristim samo drugo ime pa sam Z. Kenzie. Imam 15 godina (rođena sam 27.07.1991 ako nekog zanima). Po novom zivim u Americi, u Los Angelesu, ali sam cesto u Zagrebu i na Tajlandu jer su mi tamo staci. Visoka sam 178 i imam 53 kg. Prije sam imala sise 5, ali sam sad smrsavila 12 kila pa su se smanjila na 2... Imam tamnoplavu kosu, plavu oči i predivne pune usne. Svi me obozavaju jer sam predivna i sarmantna. Nedavno sam napustila skolu, i kao svaka djevojka koja drzi do sebe, posvetila sam se svojoj manekenskoj karijeri.
Imam bogate starce koji mi sve kupuju (stari mi je vlasnik tvornice vibratora na Tajlandu, a mama prodaje umjetnine i umjetne nokte.
NAj životinja je ŠEVA!!!!!
Životni moto PUNO DAJEM ALI DUGO TRAJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Životni cilj mi je postat top-model i napumpat stidne usne, a najveća želj poševit Golea(maskota Sp-a u nogometu 2006)
UŽIVAM BITI SLOBODNA I OŽENIT NOGOMETAŠA!!!!!!!!!!!!!
kissludpartyburninmaddeadgreedymadnaughtynutrofl