09.12.2009., srijeda

Nije me bilo godinu i pol dana i što se dogodilo?
Osim što je u osam milijardi velikom svemirskom prostoru, ako pogledate točno preko vrha džamije na Folki prema sjeveru malo gore, nestao elektron iz jednog povučenog atoma, i osim što su nam objelodanili gomilu nabijenih rogova, naši najveći domoljubi, i osim što sam četrdeset i osam puta više shvatio da smo prokleti i što me zbog toga pere depresija pa svakodnevno čačkam nos po nekoliko sati ne bi li iskopao tu tako željenu sreću i tako zaboravio sranje za kojim trebam drvo da si obrišem dupe, osim Ivica, osim, Isusati, s televizije me napadaju predsjednički kandidati, sakrit se nemam kuda, osim da isključim struju, vodu, dovod zraka i prerežem infuzijsko crijevo i odem van države, kontinenta, tamo gdje sam ljetos bio i skoro se napušio sa sobarom Egipćanom koji mi je svakog dana pravio ikebane od ručnika i robe, opskrbljivao egipatskim rumom i nagovarao da besplatno uzmem šit koji mu je donosio najbolji prijatelj Libijac, a ja nisam htio jer ne poznajem te njihove islamske zakone, ili one obične pravne državne začkoljice pa sam se mogao naći u neobranom grožđu koje u tom trenutku kombajnira kombajn za grožđe i melje, piša mošt koji ne bi bio toliko sladak ukoliko bi u njem ključala moja krv, osim što je situacija na poslu takva da mi se priviđaju robovlasnici, da me gaze, s mojom voljom, samo zato što je općenarodna psihoza takva da mi trenutno nemamo prava, ona radnička, ona ljudska i ona to zna, ona zna, da je ludo, ludo, volim ja, oooo, jesi li shvatio da se boriš za posao kao da će tebi sutradan sjekirom na vrata zasječi vjerovnici, a ne tvom poslodavcu, pa ostaješ prekovremeno, odnosno preko vremena koje si nekada zvao prekovremenim, vjerujući da će upravo tvoj nadljudski napor (barem za zapadni svijet), spasiti tvoju firmu, a tebe će promaknuti u direktora razvojnog sektora za glađenje pičke, dvodnevno obrijane, promaknut će te u... dobit ćeš kolajnu, od dreka, smeđu i objesit će ti je pod nos prvom prilikom kad se firma izvuče, a ti zajebeš
Točka.
Inače, kako ste?
Jebete li što, ili još bolje, jebu li vas štogod?

- 20:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr