20.08.2004., petak

Urednikov osvrt iza leđa



Paranoja. Prate me.
Ponekad pogledam statistiku čitanosti i danas, koje li slučajnosti, ugledam visoku, usku planinu posječenosti. Tražih razlog više sati i tek sad shvatih da komentiran sam na portalu bloga. Moji strahovi, koje iznašah dvadesetak dana prije, moja zgražanja, moje kritikancije, moje objede, postaše težak kamen koji sada moram nositi oko vrata, stojeći na litici ponosa. Iznevjerio sam svoje principe i stavove, a krucijalni uzrok je priznanje zaljubljenosti. Kakva nesreća, kakav peh! Emocije su gadno oružje, suicidni samostrel – moje jučerašnje su se danas poput bumeranga vratile i slomile do kraja moje buntovne misli. Postao sam dio mase prosječnosti. Postao sam plačipizda. Zar ljubav vrijedna jest samodopadnosti i konspirativne borbe protiv kolotečine i lošeg humora? Zar ljubav vrijedna jest misije kojom me narod, a da to ni ne zna, obavezao da budem mesija neduhovitošću zaraženom narodu?
Zar da tekovine časopisa kojeg ni Sumerani nisu mogli sputati svojim suhoparnim izmišljanjima brojaka, stanu na početku puta i prestanu biti pronošene tek osviještenim glavama?
Zar da moje misli, na račun ljubavi, postanu pretakanje sline i izgledom dokonica prisutnog društva?
Zar da moji redovi postanu vicevi o plavušama?
O ljubavi, teško si breme i teret od planine teži, o ljubavi, ubijaš satiru u mojoj glavi i tjeraš me u očaj, o ljubavi, krvniku si sjekiru u ruke dala, a on se šeretski novini smije, o ljubavi, postadoh prosječna šala na račun Muje, postadoh hendikep u rukama bezbožnika ozbiljnih misli, postadoh bljutava nakupina riječi.
Od mesije si napravila servilnog siromaha koji za smiješnu riječ konzervativca moli.
Ja sam retard duhovitosti, žrtva ljubavi, kralj pekmeza, baletan, voće, pičkica, rosa, latica, mahuna, Job.
Oh muke moje postanite jače i ubijte mi volju da ubirem smijeh.
Suza….suza….suza

- 05:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr