29.06.2004., utorak

časopis Tarzan

donosim vam tekst sa stranice zagrebačkog atletskog Grand prija:

"Suetsugu u Zagreb stiže s trenerom, menedžerom i osobnim fizioterapeutom, a zbog njega je za "Hanžek" prijavljeno i tridesetak japanskih novinara. Među njima su dvije televizijske kuće, izvjestitelji brojnih dnevnih listova i agencijskih kompanija te reporter časopisa Tarzan, japanskog ekvivalenta Playboya "

hahhaahhahahhahahhaahaaha
časopis Tarzan, inačica Playboya
hahahhaahaaaha

međutim, ja znadem da to nije potpuna istina. Časopis Tarzan je aboridžanski ekvivalent časopisa "Idi mi, dođi mi", koji se bavi kulturom, poviješću, sadašnjim kretanjima i ostalim zanimljivostima vezanim uz bumerang.
Veza Tarzana i Idi mi dođi mi-ja je u tome što je glavni urednik Tarzana nekoć posjetio jedno aboridžansko selo u New South Walesu gdje je upoznao učitelja Cook-a koji je dobio ime po Jamesu Cooku, a njegova sestra Jamila - koja je dobila ime po kamili, ali dvogrboj devi (zbog toga jer su joj izrasle sise na leđima) - spanđala se s njim i rodili su jednokrakog orla zvanog Atawe. Atawe je rodom, kako se ispostavilo, Crnogorac i zato ga zovu orao, a nije orao, već je čovjek i nema veze s Jamilom i urednikom.
Da bi izgladili nesporazum, urednik časopisa Tarzan dao je odlikovati učiteljevog psihologa, kojemu ne znam ime, i zabio mu je kolac u šupak da bi ovaj mogao orati suhu australsku zemlju.
Taj događaj izašao je na naslovnici Idi mi dođi mi-ja i izazvao prave salve oduševljenja u Japanu.
Playboy nema nikakve veze s Tarzanom, ali ima s Jane i Čitom, ali u izdanju Anal-animal Playboy.
Kako je svijet šaren

- 17:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr