20.06.2004., nedjelja

pisma iz Nigerije

12.03.

Šećeru moj bijeli
Kako stojiš sa seksualnim željama i da li si mi još uvijek vjerna? Znam da ti je teško odoljeti naletima onog idijota Krešimira koji raznosi poštu po kućama, a djeca mu se smiju jer je neprestano pijan, pa ponekad hoda po ulici s torbom na glavi, dok mu se na mokru fleku na hlačama lijepe mušice i leptiri. Poruči mu, ako te samo takne, da ću mu razbiti glavu, a poštu neka ostavlja tri kuće dalje, ako se i s njima nismo posvadili (kad sam ja odlazio još smo bili u dobrim odnosima, ali to je zato jer još nisu skužili tko im je iskopao tri reda mladog krumpira)
Dakle, suzdrži se ako te i zasvrbi dolje i nemoj doći u iskušenje da se naša čvrsta i jaka veza prekine i razbije u komadiće kao što bi se i ti nakon toga razbila u komadiće, jer znaš da ponekad znadem biti grub, ali također znadeš da ponekad to i zaslužuješ. Jabuko moja.
Eeee da ti je biti u Nigeriji samo jedan dan. Ne bi jaukala da te jebe reuma i da su ti opet križa stradala od ozeblina, jer ovdje je vraški vrelo. Ponekad i pretjerano, pa si zamišljam kako je u Hrvatskoj kad padne snijeg i kako nam je hladno jer nam tvoja prokleta tetka isključi grijanje preko noći, a često i preko dana jer je malo senilna (mada vjerujem da je to ipak samo maska). No, kad previše razmišljam o tome, odmah se sjetim i lopatanja i krčenja putova, dok mi tvoja stara vještica daje direktive, pa nam dvorište sliči na pravi labirint. Po njoj svaka kokoš mora imati svoju stazu. Opet mi naglo postane vruće i prestajem razmišljati o snijegu. Tada više ne razmišljam ni o tebi, ali staro čangrizalo ne mogu izbaciti iz glave. Tad udarim Štefa nogom u dupe, pa se pobijemo i odmah mi je lakše.
Jedva čekam da se vratim u domovinu, a ako bude sreće, povest ću i prijatelja, pa nek vidi selo da smo i mi neka veličina. Nadam se da ću do tada naučiti taj glupi jezik jer ponekad se toliko sporazumijevamo rukama da se ubrzo i pobijemo.
«Teče rijeka ispod mosta,
za sada je pisma dosta»
voli te tvoj račić.

- 03:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr