14.06.2004., ponedjeljak

pisma iz Nigerije

04.06.

draga ljubljena
pišem ti ovo pismo iz daleke Nigerije. Tamo je vruće, al kad se tebe sjetim, dolaze po mene doktori. A to je loše. Oni su završili nižu poljoprivrednu i samnom se odnose kao sa kravom. Sva sreća da sam u hinduističkoj pokrajini, gdje poštuju krave, pa sam dobro hranjen i ne pitaju me ništa sramotno.
Nego mislim ja na tebe non-stop. Sjećaš li se fiće što mi ga je otac kupio za desetgodišnjicu prvog trećeg razreda osnovne? E, kad vidim razvaljena kola pokraj ceste i kosture volova, sjetim se kako si mi razbila novog fiću i otišla s policijskom patrolom u nepoznatom smjeru te se vratila nakon tri dana, jedva hodajući, s kurvinskim osmjehom na licu i rašćupanom kosom. Ma sjetim te se, pa mi dođe crna minuta. A kako i ne bi kad su ovdje i ljudi crni. Sjetim te se i kad u glinenoj zdjelici dobijem tri kuglice nedefinirana mirisa i okusa. Ma kako si samo ti znala napraviti takve kuglice, ove ovdje su splačina spram tvojih.
I sjetim te se, na kraju, kad rika lava uveče počne, kako si ti meni tepala: "konju glupi, jesam ti rekla da ne upadaš u spavaću sobu bez kucanja!"
voli te tvoj medo

- 07:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr