za šaku dolara

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


free web counter

free web counter

B.L.O.G

...pogledajte, možda ima i vaših predaka...

...malo DŽAPONIZ nebuloza...

kutija prve pomoći
tihanaiva@gmail.com


27.08.2007., ponedjeljak

NEWS

Moja nacerena faca osvanula je na naslovnicama prestižnog tjednika, odmah ispod naslova "Šav must go on!".
Isto popodne netko mi je dostavio polupismeni hejt-mejl.
Zgrabila sam veliku teglu, otčepila je i pustila roj tigrastih komaraca. Brujanje sam osjećala u trbuhu, ko baseve pank koncerta. Naredila sam da formiraju riječ "don*t hate the media, be the media" i poslala ih da do smrti izbodu lajavog novinarskog crva. Drugi put će znati što je službeno a što neslužbeno.
Oh, drugog puta neće biti.
Jebiga.

Vraćajući se doma, skoro sam upala u tek prokopanu prometnu trasu. Jedva čekam dan asfaltiranja. Volim miris užarenog asfalta ujutro. Ipak, primjećujem da se stvari mijenjaju na lošije.

Morat ću požuriti, da ne bude prekasno.
- 15:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>