za šaku dolara

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


free web counter

free web counter

B.L.O.G

...pogledajte, možda ima i vaših predaka...

...malo DŽAPONIZ nebuloza...

kutija prve pomoći
tihanaiva@gmail.com


19.06.2007., utorak

2. san

Sjedim u kvartu. Ne sliči na moj kvart ali se osjećam kvartovski. Sve je tu, tobogan, pješčanik, klupa. Neodređeno je godišnje doba i doba dana. Jedem jabuku, onu tigrastu sa placa, moju omiljenu. Jabuka nema okus i suši mi usta. Bacam je na šljunak. Dolijeću ptice. Nekakve velike, šarene, tropske ptice. Grakću ko vrane. Nisu mi ugodne.
Čokaju ogrizak.
Neugodan prizor.
Dolazi djevojka. Ima šešir ogromna oboda i ne prepoznajem je. "Ej, to sam ja, kaže" i shvatim da je poznajem. Sjedne po red mene i pita me jesam li dobro. Kažem "ide". Ona počne pričat. Više je uopće ne čujem jer ptice grakću. Razmišljam o tome kako sam užasno žedna i kako mi treba vode i kako Mina pije 3 litre vode dnevno (jebote!!).
Ispred trafike sam. Unutra radi neki stariji tip. I on mi je poznat odnekud. Pita me di sam ja, nije me sto godina vidio i da možemo skupa na džoint iza zgrade, ako hoću. Ne sviđa mi se ni on ni njegova ponuda. Kažem da ćemo jednom, sigurno, samo ne danas, sad sam žedna. Pokazuje mi sokove čudnih boja i pita hoćemo li se razbit u četvrtak. Kaže da ima koke. Pitam zašto. Kaže da je prvi dan ljeta, pa da proslavimo. Aha, kažem i pokušavam se odlučit za jedan od sokova, a zapravo mi se ne piju uopće. Izgledaju ko deterdženti. Kažem da nemogu ovaj četvrtak jer još nisam diplomirala. Začudi ga moj odgovor i prasne u smijeh. Pita me kako to pobogu, a kažem tako. On mi kaže da su svi već diplomirali i da Manda ima dvoje ljudi ispod sebe (jebote!!). Kažem da ja nisam taj tip. Koji tip. Pa za imat nekog ispod sebe. Žedna sam. Beta se udala, Kaja izdaje knjigu. Šta je tebi? Gdje su ti ambicije? Imaš li vode. Vode? Da. Šta mi daš za vodu pita me dvosmileno. Živcira me i odlazim. Istrčava iz trafike i viče zamnom da je Saša na pozdiplomskom. Okrećem se i derem " Kaže se pizdiplomskom".
Kvart više nije kvart, nego neki nepoznat grad. Fasade su bijele, sterilne, prozori zamračeni.




- 17:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>