Fanzin Široka-Lištica

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
prvi i jedini širokobriješki fanzin, izlazi u sklopu west herzegowina festa (www.whfest.com) i kad se nakupi dovoljno materijala. Objavljivati ćemo informacije o kulturno-umjetničkim događanjima na području Širokog Brijega i Hercegovine, te podupirati mlade neafirmirane kreativce.

Širokobriješki Web
Siroki.com
Sirokibrig.com
Siroki.info
Whfest.com
Danifilma.com

Kontakt
E-mail: siroka-listica@net.hr

Blog mi bejbi
Dnevnik ulice
Odium
ERO
Enigma objekta

08.12.2004., srijeda

Zapališe mi moju Doganu










Usnuo sam sinoć ružan san, i mislih da je samo san, a ono moja Dogana se u gustom dimu guši. O, jedno veliko O, tko je zapalio moju Doganu, moju ljepoticu, hraniteljicu. Baka mi je tamo duvan demetila, slabiji duvan za svoj komšiluk pod prvu klasu proguravala. O, još jednom jedno veliko O, Dogana kolike si nas iškolala, i na visoke položaje u svitu stavila, ja ti tisuću puta kažem hvala. I prije nego što ti isplačem tužno doviđenja, drži se i opstaj moja Dogana.
- 22:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>