myspace.com/bandperpetuummobile

četvrtak, 20.09.2007.

-21 (minus dvadesetjedan)


Naime snaga nekog bubnjara procjenjuje se prema jačini šuta loptice u stolnom nogometu... Demba je krvnički jak!

Dobro veče!
Evo nakon što sam se pomučio kao crv da napravim post... da kazem da
sam polozio za motor (odprve,otprve). Nakon četri mjeseca s pauzama,
ljeto, vamo, tamo, dojing, dojing, dojing i to je gotovo. Ah, prekrasan osječaj vozačku imati je. Hvala instruktoru... lukav je to čovjek, ispitivaču je dao playboy da "čita" tijekom moje vožnje.. (šalim se, znam ja voziti - čak sam u jednom navratu turirao s vespicom.. da)
Konačno ću ovih par tjedana dobrog vremena biti na svježem zraku na putu do skole umjesto pored bakica koje se guraju u tramvajima kako bi kupile prvu mrkvu na pijaci.

Bend svira u skoli oko 10.10. (dan skole), necemo biti samo mi, biti ce i brojni gosti (jos cu ih ja napisati nekom drugom prilikom), na različitim instrumentima od bosanske šargije do saksofona
.. trebalo bi biti zabavno.

Matej kupiti cemo novi stol za nogomet, nebrini!

Pozdrav svima!
Guga





- 22:13 - Komentari (25) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.09.2007.

Slušaj debeli ovako više neide...



Evo pišem mokre kose i usplahirena daha. Maloprije smo svirali na đakovačkoj motorijadi skoro pored katedrale... postoji li veci paradoks od toga dvoje.
Svirali smo 2., ovi veseljaci prije nas sto su svirali nikako da zavrse, tako da smo vrijeme ubijali belom u Prodinom auto, i gadovi Prodo i Marin su mene i Dembicu razjeboguzili u beli, ali zato sto su varali... (Marin je drsko i zlokobno motrio moje karte, dok je Matej pričao glupe fore kako bi nas dekoncentrirao)
Svirka je sve u svemu i u svemu tome bila dobra ČAK! Imali smo i publike, ne i gaćica koje su letile okolo, ali shvaćam hladan je 9. mjesec.
Đakovačka idila prosla je lijepo, ali "dim-mašina" nas je skoro podavila, jer ispušta neobičan smrad, osječam se lelujavo.

Idem sada spavati!
Guga

- 00:17 - Komentari (17) - Isprintaj - #