myspace.com/bandperpetuummobile

petak, 22.06.2007.

Dajte nam STRUJEEEEE!!!! (HEP)


Nas udio glazbe na UFO-u je zavrsio za ovu godinu! Sljedece godine smo nadam se na A-stejđu.
Ovaj nastup je bio Ok! Dali smo sve od sebe, imali najbolji termin, imali raje, ali nam je falilo struje... preslabi agregati, DJ-evi koji su nam krali struju, i konačno A-stejđ na kojeg je uglavnom sve odlazilo! I zbog toga razglas i nije funkcionirao bas najbolje ali boze moj... mi smo se zabavili ako nista drugo!
Btw. hvala ANI i HEIDI na tangama... (dobro da niste čarape bacale) sorry nisam ih uspio pokupiti! Hahaha... a sta sve nece napraviti za pare...
Evo par slika (klik na sliku za veću):

Matej u klasičnom izdanju:


Demba uvijek besprijekoran:


Marin, koja ga majka za zeta nebi poželjela:


E daaaa, sviramo u subotu na MOTORIJADI! Ove godine je za sve upad besplatan, bit ce super
bendova, cuge, bikera (ako neko to voli), ma ustalom evo plakat...


Gotova skola, neizmjerno sam sretan, KONAČNO možemo laditi jaja!
Pozdrav svima!






- 21:55 - Komentari (31) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.06.2007.

U vodama TURBOFOLKA...


Evo ODJAJILI smo Norijadu! Po meni nas najuspjeliji nastup ikada...
Bilo dosada najvise raje. Nisam svirao, ali sam bio glavni vokal ove
legendarne glazbene izvedbe na kopici... Svi su nas hvalili (s razlogom),
čak je i Passage koji je bio poslije nas rekao da su sretni sto imaju ovako
dobre naslijednike... sto reci nego MA ODLIČNI STE!
Koliko smo odlični bili dokazuje i bengalka (vrsta baklje) koja je letila ravno
prema pozornici, ali sva sreća spalila je nekoliko kablova i napravila nam
efekt dima... ludooo!
Ajde dosta LAUDE (lat. laudo - hvaliti).


Ovu sliku treba dobro promotriti... Naime mi smo neki fantomski rock
bend, a onda zateknemo ovaj prizor na danasnjoj probi.
O jebem ti sunce... koji si ti šilibajzer.
Dok se mi borimo protiv folka, cjelo vrijeme si svirao
užičko kolo iza nasih leđa... ajde bar se pare na takvim
stvarima mlate.

PRIMLJENI SMO NA UFO (Urban Fest Osijek) UFO-va stranica, line up
Na otvorenju 21.06., četvrtak,
Sviramo kao 7. bend od 10.! Na stejđu B. Napredujemo. Izračunali smo si
da ćemo svirati oko 2 u noći...bar ce nam raditi light show
pa ćemo se uznojiti ko svinje... jeah!a bože moj!
Moramo samo autorske stvari... i jednu obradu, ipak je to festival.
Bit ce opet masa ljudi, ijako ce se prepoloviti jer se cijela stvar odvija
na dvije bine istovremeno.

Sutra polazem teoriju za auto skolu...
Sam da nepadnem na nekom raskrižju i to je glavno...
Ljubi vas baka u čelo! (odlični ste)
Doviđenja!



- 22:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #