myspace.com/bandperpetuummobile

utorak, 20.03.2007.

Here we go again!


Nisam ja svoj dragi blog zaboravio! Je da nisam dugo pisao... ali otom po tom! Odmah sada odmah da čestitam Marinu rođendan... ah nije li lijepo imati 16? yes Dojing dojing dojing!
Evo bas se fino osječam... jest da se zderem zbog skole, ali radujem toplom vremenu!
Bend se pokrenuo... kako bi se reklo... jeli? U subotu smo kod Marina na rođendanu i snimamo demo snimke za studio u koji konačno idemo... a jedva ga dočekati! Dobili smo termin i sve. Moramo za 2 dana snimiti 4 pjesme.... znači cijeli vikend tamo. party
Bio nam na zadnjoj probi čovjek - basista iz Zvučnog Zida. Kaze da smo dobrieek - iako smo klinci! Sviraju sada gaže po Slavoniji sa Dadom Topićem i kaže da bi nam mogao srediti par nastupa kao predgrupa!
E sad dali smo toliko sretni neznam!? A dobro bi bilo mal prije Topića zasvirati... šta ne?
Jedva čekam da škola završi da dođe prokleti šesti mjesec... UFO, Motorijada, Osječke Ljetne noći... ma isplati se živitidead!
E da moram da promoviram Dembin 9 blog po redu evo ovo ovdje!
Vratila mi se prof. iz pjevanja iz Rumunjske! Joj biti ce veselo! Zvala me jučer: " Domagoj! vratilo ja sebe, si ti dobra?" LOL! Moram ju pitati sta mi grof. Drakula radi=?
POZDRAV SVIMA
Guga

- 20:51 - Komentari (86) - Isprintaj - #