myspace.com/bandperpetuummobile

utorak, 10.10.2006.

A long time ago... in a galaxy far, far away...


Ja, Borna (u mom naručju), i Purger!
Hvala Filetu na slici...

E ovo će biti jos i dobar tjedan sto se tice skole... rolleyesPonedjeljak bili skraćeni sati... Danas bili na exkurziji... Sutra skraćeni sati + zadnja dva nemamo... ma to sam čekao!dead

Uglavnom danas smo imali exkurziju... zaputili smo se na drugi kraj svijeta, na križanje civilizacija i kultura, na sam rub galaksije.... na mjesto nama nepoznato... otišli smo na sam rub svemira... otišli smo u Đakovo! -lol- Mjesto od Osijeka udaljeno 20min vožnje autom...bang ali bilo je super,. Bili smo u obilazku "pastuharnice" - muški konji, te u katedrali... imali smo i vodiča da se ne izgubimo... u Đakovu smo čak našli i pekaru, i kafiće, i sladoled... lega nije to tak različito od Osijeka. Poslije Đakova, zaputili smo se na EMAUS, a tamo sam spavao... bio sam gladan ko pas... a za jest nude grah, EMAUS - velika livada sa par umjetnih jezera... "A šta da radim..."!namcor Ja i Filip zajebavali Heidi i Baceljicu... I konačno otišli kući u dragi nam Osijek! Dome slatki dome... Pozdrav 1.a, i 1.c - Yomice eto ti sad! I svim ostalima.. PoZdRaV veliki... Guganut

- 19:28 - Komentari (30) - Isprintaj - #