myspace.com/bandperpetuummobile

utorak, 27.06.2006.

Novi nastupi....


Evo motorijadu smo "odradili" ... nije bilo loše. Evo možete viditi sliku sa stagea. Uglavnom, novi nastup - koncert imamo 28.07.2006. - zajedno sa Soulfingersima (nismo više predgrupa). Uglavnom, sviramo na Osječkim ljetnim noćima. Ne znam hoće to biti na trgu A.Starčevića ili ispred OKS-a - još ću napisati. Mi smo za ovaj mjesec sa nastupima gotovi i idemo u Novi Vinodolski na 2 tjedna odmora. Tko ne bude na moru može nas doći vidjeti... pozdrav!

- 10:40 - Komentari (15) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.06.2006.

Motorijada!


Evo bas sam jučer bio na školskoj priredbi, gdje su bivši osmaši dobivali priznanja, svjedodžbe, pohvalnice... Ja sam od škole uz pohvalnicu dobio jednu jako (ne)zanimlivu knjigu.... koja će zasigurno skupljati prašinu. Na priredbi moja je razrednica više puta spomenula kako ne možemo nastupiti u školi, er sam slomio prst... na basketu. Stvarno jako pametno od mene! Uglavnom preksutra 24.06. (subota) sviramo na motorijadi... Ja sam u početku misilo da nema nade za mene da sviram, ali pošto mi je stari doktor, rekao je da će mi skinuti longetu i samo učvrstiti slomljeni prst tako da mogu bar držati gitaru i svirati neke riffove. Početak je u 17h. Upad je 30kn... ali malo snalažljivije cure mogu si naći nekog "bikera" da ju ufura unutra besplatno, pošto je naravno za bikere iiii bikerice upad besplatan. Prvi na pozornici smo mi, sviramo oko 7-8 pjesama, zatim bend Vrane - metalci, sviraju strane stvari većinom S.O.A.D, dečki su super i poslje njih dolzi Bare. Ljudi biti će ludo. Sve će se to održavati na kopakabani - u blizini katakombi. Pozornica je već podignuta... biti će cuge, hrane i naravno GLAZBE!!!!

- 10:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 13.06.2006.

Novi nastupi!!!


Pozdrav svima... Evo konačno smo saznali i sredili nastupe za ovaj mjesec. Prvi nastup imamo u MOŠI 21.06. - na zadnjoj "svečanoj priredbi" - poslije dodjele priznanja i pohvalnica. Necemo dugo svirati... neke nove stvari za rastanak osmaša od osnovne... A drugi malo veći nastup imamo 24.06. kada sviramo na Motorijadi... uglavnom glavni bend su Bare i plaćenici... a mi sviramo prije njih.... morati ćemo dati sve od sebe da ih ne osramotimo i da zabavimo malo te "bikere" tamo! U koliko sati točno sviramo... ne znam, ali još ću to napisati kada saznam.
Evo kako je kraj škole... imam i previše slobodnog vremena, pa sam našao jednu zanimljivu stranicu... pogledajte. Tomo, bez uvrede....

Tomo
Tomina osveta!

- 10:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.06.2006.

Tko je ovdje lud???


U nedjelju smo imali "posebnu" tzv. "tihu" probu... pa evo možete i pogledati na slici kak je to izgledalo... svirali smo u mojoj sobi. Uglavnom Matej i ja smo uzeli akustične gitare, Tomo je dero po basu, a Demeter je imao samo jedan bubanj... nismo mogli pjevati na mikrofon tako da sam se morao derati... nakon 1h sam promukao! Razlog svih tih muka možete pročitati u postu ispod... biti će vam jasno. I nakon što nam se više nije dalo svirati, zbog jako lošeg sounda... propala proba... Izašli smo van! Otišli kod Tome. Čovjek je dobio TOMOS-a! Lud je to motor... Tomo ga je par puta prođirao, ja sam isto probao i mogu reći da nije loše... Ako se zapitate zašto se post ovako zove... odgovor je današnji dan. Demba i Matej su poslije škole došli do mene da im pomognem praviti herbarij koji moraju predati sutra... luđaci! Ali prihvatio sam poziv... i biciklima se mi polako zaputili prema dravi... i tako našli smo par biljaka na travnjaku... ja sam se pravio pametan pa sam izmišljao nazive biljaka kao npr. afrička tratinćica, ali možda i to postoji! Malo smo se zezali po nasipu... i krenuli prema mojoj kući, jer sam im rekao da imam nekih svojih starih biljaka koje sukpljaju prašinu... I vraćamo se mi na bajsovima kući kad ono na prozoru onaj ludi penzioner... I viče on: "Odite dečki!Alooo, da, ti, dođi, dođi!". I ja dođem i kažem "Šta je!!" toliko drsko da ni sam nisam mogao vjerovati da toliko drzak mogu biti... kaže on: "Dečki hajdemo mi zakopati ratnu sjekiru... dođite kod mene na sok!"... Kada je vampir to rekao podsjetio me na onu bajku o Ivici i Marici... ko zna šta starac želi napraviti... Jučer mi je htio glavu odcapariti i srao je protiv nas policiji, danas želi da dodem na sok...Ko je ovdje lud??? Jebote, toliko naivan nisam... i gledam ja u starca a on se lukavo smješi ko da je nadomak cilja svog paklenog plana... i tada ugledam njegov mali prst... ijuuuuuu... vampir ima nokat na malom prstu od 8cm... i ja da skrenem temu sa ratne sjekire pitam ga "Šta će vam taj nokat?"... budala kaže "To mi je čačkalica"... pogledam samo u Mateja... a njemu došlo da se pobljuje. I uglavnom pita ga Matej: "Jel se možemo dogovoriti kada možemo svirati da nesmetamo??"... i vamo tamo! Starac samo zuji, zujimo i mi... i zapravo neznam dali bi mu opsovao i li ga pitao što rabi za brisanje guzice!!! Starac je još koji put ponovio kako želi zakopati ratnu sjekiru... a ja sam u ime svih nas rekao da moramo ići... i svi smo otrčali od ludog vampira... i sad se postavlja pitane... zašto je starac odjednom takav?? TKO JE OVDJE LUD???

- 21:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 03.06.2006.

STOP policija!



Kadkad ti stvarno neočekivane stvari mogu uništiti dan... burninmad Za primjer ovoj istini dajem današnji dan... Imali smo probu, kao i svake subote.. u 5. Već 2 mjeseca sviramo u lokalu iza moje kuće. I super nam je bilo... party .. ali oko pola 6 problemi! headbang Sviramo mi kad se ono čuje lupanje vrata. Otišao mali Tomo da vidi tko je.... i samo prestravljeno rekao... POLICIJA! mad. Uđe murjak... Kaže on meni... "Jel znate vi koliko je sati?"... Ja pogledam na mob... "Pola 6!". Policajac: "Dobili smo prijavu zbog preglasne glazbe... ljudi sada spavaju"... Debil headbang. Stvarno ne znam u čemu je problem... Sviram u svojoj kući, pola 6 poslijepodne... jebote ko spava u pola 6. Uglavnom policajac sere da remetimo mir... vamo tamo.nut Kaže on da ne možemo svirati... da si nađemo drugo mjesto ili slijedi tužba. To e nevjerovatno koji su to debili. Zbog neke babe koja spava 23h na dan, a ovaj 1h sto ne spava vec sere nekom, ne možemo svirati! burninmad. I prije nego je murjak otišao kaže on... "Dogovorite se s predstavnikom zgrade kada možete svirati... Ova zemlja je neslobodna u pi... materinu! puknucu I Matej i Demba se dogovore da odu van i nađu "predstavnik zgrade". Otišli oni van... nije ih bilo 15 min, i kada su se vratili kažu da nikog nisu našli da je zgrada zaključana zaliven. Odjednom opet neko kuca na vrata. Isti onaj kretenski murjak... i još neki deda koji izgleda ko da se zadnji put oprao još u doba komunizma. namcor Kaže deda i pokazuje na Mateja... "On. On je izašao s bejzbol palicom i vikao je: Jebem ti majku!... Da! da!" Ja sam se suzdržavao smijeha...rofl Kakva palica, kakvo psovanje. deda očito živi u svom svijetu gdje teenageri napadaju bespomoćne penzionere. Matej je popizdio i izašao van... "Koja palica, vi niste normalni!". Deda se sam skrivao iza murjaka i dobacivao... "Stalno buka, nemogu spavati. Svima to smeta!" I sada tko bi pomislio da ti probe s bendom mogu propasti zbog penzića koji nikad nije jebo??? burninmad. Ma mislim da poludiš...lud Joj kako sam poželio da murjak ode i da dedu ostavi nasamo s nama... Mislim da mu poslje toga nitko ne bi pravio buku. I kazo murjak još jednom da nemožemo više svirati... Da će ako još jednom budemo pravili buku podići "pravu" prijavu... i takva sranja. puknucu I sada smo opet u problemima... 10 dana do nastupa... Do motorijade, do nastupa u školi... Kada trebamo najviše vježbati zaustavljeni smo...no I to zbog jednog jebenog penzionera koji pije previše vijagre, ali neuspjeva. Sada znam šta znači biti sjeban... Zbog penzionerabang

- 21:36 - Komentari (6) - Isprintaj - #