Prošlost, sadašnjost i budučnost

srijeda, 27.12.2006.

PRAVITI SE VAŽAN

Sada ću vam ja reči što ja nerazumijem ja ne razumijem kako neki ljudi gledaju kako tko izgleda i sa njim se i sprijatelje ja imam jednu od mojih naj frendica koja se uopče naoblači uredno, ali mi je ipak jedna od mojih naj frendica i neka nema dobar ukus i neka nosi i muške stvari i naka imala ružno lice i neka ima pjege po licu biti će mi još uvijek jedna od naj frendica!
Naprimjer jedan iz mojeg razreda se pravi važan svojim glupim mobitelima, a tko ima bolji mobitel od njega ili stuče, ako ga nosi u školu ili tko ga ne nosi u školu s njime se i druži, ako neko ima više mobitela od njega, a nosi ih sve u školu dobije pravih batina, a tko ih ne nosi, a ima ih više s njima se druži!
Neki se prave važni poklonima koje dobiju, a druge izrugavaju jer nisu dobili ništa tako jako vrijedno kao oni, ali ima jedna stara i istinita poslovica:
tko dobi dar od drugoga, a od srca ga je dao i dar je skroman može biti i jabuka može i kruška biti će taj sretniji nego onaj tko dobi golimu darova, a nisu od srca dani.

layout for myspace

27.12.2006. u 12:29 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Što se događa u prošlosti, sadašnjosti i što će se događati u budučnosti

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Dođite pričati sa mnom na KOMENTARIMA OD SADA!

Scroll images by bigoo.ws





Cursors