Johnny, come home.


Događaji nisu stvarni, inspiraciju dobivam iz svojih sjećanja.


And then she'd say that nothing can go wrong.
When you're in love, what can go wrong?


Ljudi koje ja čitam:)

Matovilka
Orion of love
Betty Blue
And all hope is gone
Love story
Demonium
Ms. Joplin
Little Miss Smile



Odrasti i osloboditi se sputanosti uzrokovane neznanjem i naivnošću.

; bez zdravog razuma smo nitko i ništa.

; realnost, a ne snovi.

; ne bojim se smrti.
bojim se života bez inspiracije.
Kada je vrijeme bilo u pravu? Kažu da je osjećaj u pravu. Noć je stigla a ja sam morala krenuti na put.

Gummy bear.

srijeda, 24.06.2009.

Sjećanja mutna...Kao u magli...

Gdje si bio? Tražila sam te, ali te nisam mogla naći. Bilo me strah bez tebe.
Hodala sam ulicom i gledala u ljude a nitko od njih nije bio ti. Zastala sam jer sam bila osjetila miris tvog parfema ali na nekom drugom. Razočaranje.


Kada sam te ugledala ostala sam bez daha. Bio si tako savršen. Tako ranjiv i tako bespomoćan. Cijeli svijet je stao. Mogla sam čuti glazbu iako je nigdje nije bilo. Ona zločesta melodija koju pjevaju opsjednute lutke u horor filmovima. Kao da sam bila na nekom lošem tripu. A ti si me gledao. Noć je bila bistra. Mudrac mi je rekao da tada vidimo ono što smo došli naći. Isuse kako sam te voljela. Bio si tako malo udaljen od mene, a dijelila nas je vječnost.
Možda smo se rodili u krivom vremenu. Možda smo previše voljeli dok su drugi mrzili.
[Sjećaš se kada si mi dao ružu? Ubola sam se na njezin trn. Boljelo je.]
Možda je sve bilo protiv nas.

Prevario si vječnost. Uzeo si me čvrsto i stisnuo o hladan zid. Disao si glasno i osjećala sam tvoj topli dah na svom licu. Drhtala sam od tvog dodira. Kada su dotakle moje, ja sam popila krv sa usana tvojih.
Nestao si u magli ostavivši me samu, krvavu i....tvoju. Tvoj lik polako blijedi u mojem sjećanju.




Recite mi ako ga vidite da znam da je dobro.

Počivat ću na grobu ljubavi naše.


- 21:53 - A contradiction? (30) - ^^

<< Arhiva >>

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ali voljela bih doći
kamo sam pošla
i naći što sam tražila.




online



"This is stupid.
Go cool off,
get laid,
do something,
come back when you're ready to talk."


"I think the street would kill you. Your propaganda isn't gonna save you out there."