Johnny, come home.


Događaji nisu stvarni, inspiraciju dobivam iz svojih sjećanja.


And then she'd say that nothing can go wrong.
When you're in love, what can go wrong?


Ljudi koje ja čitam:)

Matovilka
Orion of love
Betty Blue
And all hope is gone
Love story
Demonium
Ms. Joplin
Little Miss Smile



Odrasti i osloboditi se sputanosti uzrokovane neznanjem i naivnošću.

; bez zdravog razuma smo nitko i ništa.

; realnost, a ne snovi.

; ne bojim se smrti.
bojim se života bez inspiracije.
Kada je vrijeme bilo u pravu? Kažu da je osjećaj u pravu. Noć je stigla a ja sam morala krenuti na put.

Gummy bear.

četvrtak, 18.06.2009.

I never wanted love to fail. I always thought that it was real.

"Idi s njim.", rekao mi je jedan mudrac :)
"Neću, ja njega ne volim.", odgovorila sam.
"Ne budi glupa. Kajat ćeš se.", mudrac je odgovorio.
"Strah me.", rekla sam.
"Čega te ima biti strah?", zbunila sam ga.
"Da ćemo se izgubiti i da neću znati naći put natrag.", objasnila sam mu.
"Zašto bi se željela vratiti natrag? Idi dalje, kamo te put vodi.", pitao me.
"Što ako....", zastala sam jer nisam bila sigurna da li želim doznati odgovor na to pitanje.
"Probaj. Možda ga zavoliš.", znao je što sam htjela pitati.
"Ali ja već volim.", rekla sam tužno, "...samo ne njega."
"U tom slučaju je samo jedno pitanje pravo...Želiš li ti da to prestane?", rekao je a ja sam bila sigurna u svoj sljedeći odgovor.
"Ne. Nikada. Želim voljeti vječno."
"To će te boljeti.", rekao je.
"Da li boli umrijeti?", ovo je bilo trik pitanje, jer sam znala što će on odgovoriti.
"Ne. Više boli ostati živ."
"Istina. A sad mi reci....da li boli voljeti?", pitala sam ga sa žarom u očima iščekujući odgovor.
"Ne.", shvatio je, "Više boli kada nemaš koga voljeti." Otvorio je oči. I otišao voljeti.



A ja sam nadmudrila mudraca :)

- 14:45 - A contradiction? (23) - ^^

<< Arhiva >>

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ali voljela bih doći
kamo sam pošla
i naći što sam tražila.




online



"This is stupid.
Go cool off,
get laid,
do something,
come back when you're ready to talk."


"I think the street would kill you. Your propaganda isn't gonna save you out there."