Johnny, come home.


Događaji nisu stvarni, inspiraciju dobivam iz svojih sjećanja.


And then she'd say that nothing can go wrong.
When you're in love, what can go wrong?


Ljudi koje ja čitam:)

Matovilka
Orion of love
Betty Blue
And all hope is gone
Love story
Demonium
Ms. Joplin
Little Miss Smile



Odrasti i osloboditi se sputanosti uzrokovane neznanjem i naivnošću.

; bez zdravog razuma smo nitko i ništa.

; realnost, a ne snovi.

; ne bojim se smrti.
bojim se života bez inspiracije.
Kada je vrijeme bilo u pravu? Kažu da je osjećaj u pravu. Noć je stigla a ja sam morala krenuti na put.

Gummy bear.

četvrtak, 04.06.2009.

Personal message

Kad mi kažeš me mrziš, sjetim se dana kad si me volio.
Kad se veseliš mojoj tugi, sjetim se vremena kada ti je moja sreća bila najvažnija.
Kad bježiš od mene, sjetim se dana kada si trčao za mnom.
Kad me vrijeđaš, sjetim se dana kada si me branio.
Kad plačem zbog tebe, sjetim se dana kada me je samo tvor dodir mogao vratiti u život.
Sad kad te nemam, vratila bih dane kada sam te jedino ja imala.


We belong to nobody, and nobody belongs to us.

Dvije izgubljene duše..Izgubljeni u svojoj čežnji da pronađemo sami sebe.
Jesmo li ikad bili shvaćeni?


Sjetiš li me se katkad? Kad ti sivi, isprazni ljudi govore laži gledajući te ravno u oči? [a ti znaš da lažu]
Sjetiš li se da sam ja bila pored tebe i držala te za ruku dok si drhtao od bijesa? Sjetiš li se da sam ja bila na tvojoj strani? Znaš li da sam još uvijek? [Ne znaš.]
Hoćeš li ikada shvatiti...Da na ovom svijetu...U ovom životu...U ovom vremenu...ne postoji...nitko...tko je tvoj...više nego ja.



Maybe you don't deserve me, but I deserve you

Kontakt ... kaže: "Uvijek tu za tebe. Za koga drugog ako ne za tebe?"
Mnogi se pitaju zašto ljudi daju obećanja ako ih ne misle izvršiti. Ja ću vam reći zašto. Jer u trenutku kada obećaju nešto doista misle da će to i izvršiti. I žele to izvršiti iako duboko u podsvjesti znaju da nikada neće. A i ljudi koji primaju obećanja znaju da nikada neće dočekati dan kada će se obećanja pretvoriti u djela, ali su sretni što uopće dolazi do obećanja

Ja sam ti zahvalna što si barem jednom želio biti tu za mene.

:)

But I am mad about Jose. I honestly think I'd give up smoking if he asked me.

Da. Bi. eek

- 22:50 - A contradiction? (11) - ^^

<< Arhiva >>

Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ali voljela bih doći
kamo sam pošla
i naći što sam tražila.




online



"This is stupid.
Go cool off,
get laid,
do something,
come back when you're ready to talk."


"I think the street would kill you. Your propaganda isn't gonna save you out there."