pisma sinovima

srijeda, 27.07.2005.

NEĆU VIŠE PLAKATI

Maleni moji. Evo već danima pokušavam stupit u kontakt s vašom majkom. Ne želi nikakav kontakt ni razgovor o ičemu. Lipo smo se dogovorili prije više od misec dana da ćemo se vidit kada joj bude godišnji. Nisan računa na to da joj dolaze mama i sestra i da će biti potpuno pod njihovim utjecajem. Sad kad malo analiziran njih dvi sve mi je jasno. O njihovim odnosima s muževima ću vam pisat drugi put.
Znan da ako se sada ne vidimo da će se ovo sve skupa zakomplicirat u nedogled. Toliko san je puta molija i preklinja da razmisli, da toliko ima stvari koje moramo riješiti. U stvari ne moramo ništa sada rješavati, samo da imamo nekakve smjernice naših budućih života. Da se dogovorimo kako dalje. Ipak imam mnoga prava i obaveze koje bi želio razriješiti.
Rekla je da put do Zagreba košta 1500 kuna. Da ne namjerava trošiti novac na gluposti. Odmah san joj ponudija da joj uplatim dio novca na račun, da podijelimo troškove. Zanimljivo mi je to kako put do Zagreba nije bio toliko skup, kada sam dolazio po njenu sestru i vraćao je natrag u Zagreb. Nije bilo ni skupo kada sam tebe Uta toliko puta vozio u Zagreb kod nekakvih nadr liječnika da bi se liječio od bolesti koje nisi ni imao. O tome ću drugi put, to je opet priča za sebe.
Maleni moji vrlo mi je žao što nas sve skupa dovodi u ovakvu situaciju. Mora joj biti jasno da nije pošteno da živim ovako kao prosjak, dok se njih tri dole razmeću. Tražija san samo razgovor, ništa više. Znan, tražija san razgovor sve ove godine, zašto bi ga sada dobija? Jedino šta san od nje moga dobit, to je bija razgovor s ulicom.
Maleni moji u svim mojim budućim radnjama pazit ću da u niti jednom trenutku ne bude ugrožena vaša sigurnost ni egzistencija. Zašto to radi? Pa zna da znam na tako fin, elegantan način riješiti mnoge stvari a da sve bude u okviru zakona. Poznaje me vrlo dobro.
Maleni moji, više neću plakati nad našom sudbinom. Sada krečem s konkretnim potezima.

- 16:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

brojač

OPIS BLOGA

  • taica@net.hr