A ja mislila da ti mene ne voliš

Find me, make me whole...

četvrtak, 02.11.2006.

Tulum? Ili možda ipak ne?

A tako bi bilo dobro... Ali plan je bil super! Uglavnom da ne duljim...
Kako je meni ubrzo rođendan, Tina i ja smo odlučile zezat Tomislava i Črvonju kako ja iman tulum povodom rođendana. I nemreš bilivit, oni povjeruju! Ma doć će svi iz razreda, uvjeravamo ih nas dvi. Ok, doć ćemo. Onda su oni to prenjeli na klupu do njih... A tamo sedi Denis! I pita on mene 'ča stvarno'? Ja ono 'daaa'! 'Donest ćemo ja i Vivijo dvi boce vina'. 'Pa donesite ča me briga'. 'A čuješ, imaš ti tamo ku sobu'? A Bože Deno kako ne bi imala sobu? E,e neka, neka. Pa ćemo se tamo prcat. A u pozadini čuješ Črvicu kako govori Tomislavu, 'strovalit ćemo joj kuću'. U deset si rekla, je? Da. A čuješ, moremo Kiko, Črvonja, Tomislav i ja prespat? Ma more.
Sad ja moran reć Denisu da niš od tuluma, zbog... nekog razloga(već ću ja nešto smislit).
A baš bi imala tulum... Ali to je nemoguće! Kao prvo, pol razreda nisan zvala. Kao drugo, pol njih ne zna kaj ja živin(i da im sto i jedan put objasniš, oni neće znat). I kao treće, niš nisan organizirala! Ali kad ja to jedanput organiziran, doma će se poć tek drugi dan.
Svi ste pozvani! party

- 15:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mir, napredak, ljudska prava-sva su tri cilja neodvojivo povezana: nemoguće je ostvariti jedan od njih bez ostala dva.