A ja mislila da ti mene ne voliš

Find me, make me whole...

srijeda, 25.10.2006.

Rječnik (suvremenog poslovnog Bosanskog)

: Ovako se kaže u svijetu
: Ovako se kaže u Bosni

: Dragi kolega dugo se nismo vidjeli
: Dje si pizda ti materina

: Izvini ali malo sam te duže čekao
: Dje si, jebote

: Gospodin je veoma obrazovan
: On je peder

: Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora
: Jebem te ćorava

: Mora da se šališ
: Sereš

: Ne, nikako niste u pravu
: Puši kurac

: Informacija koju imate ne odgovara činjeničnom stanju
: Jedeš govna

: Vaša sekretarica je veoma simpatična
: Jel, jebeš ti to?

: Prijatno
: Diši malo

: Koju funkciju gospodin ima u firmi
: Koji je on kurac

: Smatram da njegovo mišljenje ne treba uvažiti
: Ko njega jebe

: Ovaj projekat je lako ostvarljiv
: To je pičkin dim

: Ovo je nemoguće
: Može al u kurcu

: Taj zakon ne treba uvažavati
: Jebo zakon

: Najzad
: Fala kurcu

: Hvala
: Izraz koji ne postoji

Ovo ste mogli pročitat i tu.

- 16:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (5)

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Mir, napredak, ljudska prava-sva su tri cilja neodvojivo povezana: nemoguće je ostvariti jedan od njih bez ostala dva.