Zene za jednu noc - Datiranje za seks

petak , 28.12.2018.

dOglasi zene za jednu noc epizoda sa prevodom










Click here: Zene za jednu noc






Studija je pokazala da su muškarcima privlačnije žene zainteresirane za seks bez obaveza, a ženama su privlačniji manje promiskuitetni muškarci. I tako smo jednu noc zavrsili kod njega u stanu. Nekima se to sviđa a nekima ne. Svi došao s cijenom.



zene za jednu noc

Neki su bili čvrst i vjeran, dok drugi nisu. Kao što sam očistiti i prerasporediti joj hranu, primijetio sam joj i pronašla zanimljiv, ali ona kao da ne nude kamate na njezinu dijelu.



zene za jednu noc

dOglasi zene za jednu noc epizoda sa prevodom - Ko je propustio tog dana.



zene za jednu noc

Seks na jednu noc probala ali shvatila da nije to za mene... Posle tog cina, pocela sam da gajim iluzije prema tom decku i da se ponasam kao da je to pocetak veze, a znala sam kako stoje stvari. Ok je za devojke koje to mogu, al meni to ne prija. A devojke koje mogu, poput muskaraca da stave sebi do znanja - to je samo provod, e onda nek to i rade... Mozda je to i stvar i vaspitanja. Dolazim iz manjeg mesta, a kad sam dosla na studije u grad, shvatila sam koliko je to uobicajena prica gradskih devojaka. Seks na jednu noc najbolja je terapija koju jedan muskarac moze da mi pruzi. Narocito kad me stisnu problemi, jednom recju kad mi se sve skupi,stisne i pritisne me. Jos kad me u tim trenucima posluzi sreca i naidje covek koji me privlaci takav seks obicno bude odlican. Oslobodim se svog tog besa i problema koji me stiskaju,dozivim nesto lepo,uzivam u tome i dobijem pravo da tog muskarca imam na kratko. Sta vise mogu da trazim... A sto se osecanja tice i u seksu na jednu noc ima osecanja. Strast je osnovno osecanje koje nas pokrene da ucinimo tako nesto,zatim decko mi bude simpatican,drag na neki nacin. Ne mogu sa nekim ko mi je antipatican da pozelim seks. Sem toga drugim osecanjima tu nema mesta. To je seks nije vodjenje ljubavi,uzivaj dok traje i nemuci mozak sta bi bilo kad bi bilo. Jer posle seksa nece biti vise niceg. Nemam nista protiv, i jesam probala, naravno sa zastitom, ali svakome ko se na to odluci savetujem oprez jer uvek ima sanse da se posle toga zaljubimo u tu osobu. Mada, ako nas neko zaista jako privlaci, a znamo da sa njim najverovatnije necemo moci da ostvarimo vezu iz XXX razloga recimo ako je momak u prolazu, neki susret na moru, pa ga mozda vise necemo videti i tome slicno... U periodu oporavka poslije duge duuuge veze bila sam emotivno istrosena i tada sam upoznala jednog momka koji me je nevjerovatno fizicki privukao. Gledali smo se i obigravali jedno oko drgugog, kao da smo izvodili ritualne plesove parenja, jedno mjesec dana. I tako smo jednu noc zavrsili kod njega u stanu. Bez ikakve price smo imali fantastican seks. Ja sam planirala da to bude tada i vise nikada, posebno sto to do tada, a ni nakon toga, nisam nikada uradila. Medjutim, srela sam ga sjutra vece i opet ista prica. Preksjutra me je vec kod njega u stanu cekala vecera, pa vece nakon toga vecera i film... Uglavnom, on je htio vezu i sokirao se kad sam mu rekla da veztu ne zelim, pogotovo sto sam mu se godinama svidjala, pa je mislio da me je konacno smuvao. Ja nisam bila spremna za vezu, on je bio povrijedjen i tako se to zavrsilo. Ispricala sam muzu za taj dogadja, kao sto sam mu uostalom sve pricala, a muz me je nakon nekog vremena pitao zove li se taj lik tako i tako. Ja sam rekla da i pitala ga otkud sad to, a on mi je rekao da taj lik radi u firmi sa kojom mm saradjuje i da je tamo svima ispricao kako sam ga iskoristila. Posto to nije bilo tako i posto smo oboje usli u tu neobaveznu pricu ne ocekujuci nista, a ja sam bila postena i nisam ga zavlacila bilo mi je krivo sto me predstavlja nekom bezosjecajnom kretenusom, pa sam prestala da mu se javljam kad ga sretnem Ih bre, koja covekolika ameba,taj sto prica nebuloze okolo.. Mislim da sex za jednu noc nije za svakog.. Ne navodim nikog na greh da se razumemo..



MC STOJAN - OSTANI BUDNA (OFFICIAL VIDEO)
Ako ne, ili ako dama izabrao da ga ispusti, naš susret bio je više i nema zla učinio. E pa hajde reko nek mi neko pokaze makar jednu da se i ja 'obajdem'... Muškarci se zbog ovakvih provoda nikad ne kaju jer smatraju sebe zavodnikom koji je uspeo da odvuče još jednu ženu u krevet, dok su žene sklone da sebi nakon te noći postave 1. Ja sam uistinu bio blagoslovljen. Osjećao sam se prljavo i nemoralno kao što sam često mislio posteljine jednom od djevojaka u mom razredu. Želimo da ljudi budu točno ono tko su i da kažu ono što žele reći. Možete li odvojiti emocije od seksa?

[Karanje kurve|Balkan chat sobe|Sms dopisivanje]






Oznake: dOglasi, zene, za, jednu, noc, epizoda, sa, prevodom

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.