Sudbinski susreti forum - Stvarne djevojke

ponedjeljak , 17.12.2018.

SUDBINSKI BROJ VEZE I NJENA BUDUĆNOST










Click here: Sudbinski susreti forum






U karmičkoj ljubavi svaki partner uči svoju lekciju o ljubavi, braku i stavljen je na ona iskušenja koja mu omogućavaju da duša nađe svoj put ka sreći. Inace, da li ste znali, da je vasa uza porodica uvek bila sa vama i bice, samo se uloge zamene ja sam na temu karme nekada kao srednjoskolka procitala mnoge knjige i mogu reci da verujem. BROJ 8— Ovom vezom vlada Mars, ali i Saturn, tako da će ova veza obilaovati seksom, ali istovremeno i jednom finansijskom stabilnošču, međutim ovdje je jedan od partnera na neki način žrtva zarad dobrobiti drugog.





BROJ 6— ovom vezom vlada Venera, a kako je to planeta ljubavi, najviše je i nalazimo u ovim vezama, mada to ne garantuje sreću, kao ni savršenstvo i ovdje ljubomora i posesivnost mogu ozbiljno narušiti odnose među partnerima. Ma koliko da me je on magnetski privlacio nikada nisam bila opustena a ni zaista srecna s njim. Jedini cilj mi je bio da ga izvučem iz kandži te opake bolesti.





Forum - U ovoj vezi vlada veliko duhovno razumijevanje, iako često odnos među partnerima može biti dosta zatvoren. Od ljubavi sem već davno prije odustala, a u toj situaciji mogućnost neke veze je bilo zadnje na što sam mislila.





Pitaš li se ikad zašto se neki ljudi sretnu? Svakog jutra dok sneno posmatram ogledalo. Dok praznih ruku ispijam prve gutljaje kave. Dok se sena njegove sene polako uvlači u pore i nastanjuje u stenkama postojanja. Dok nehotice protrči kroz mene kao poslednji vapaj umukle ćutnje. I tera me da se zapitam koji je značaj nekog neznanca kojeg zapravo toliko dobro poznajem. Njegova nutrina deo je mene. Mislim da je sporadično spetljao svoje prste za moje veđe. I sad ih gura. Utrljao je svoj poslednji makadam u oaze ludila. I sada živi u meni, više nego li i ja. Na sam spomen karme i karmičkih odnosa uvek se otvara bespuće pitanja na koja ljudi traže odgovore. Iako je većina naših ovozemaljskih odnosa upravo karmički obeležena, ovoga puta bavićemo se isključivo emotivnim odnosima. Onima koji su se ostvarili, ali i onima koji nisu. U astrologiji je karma predstavljena Saturnom i Plutonom. Najčešće kombinacije i pokazatelji karmičkih odnosa su kombinacije aspekata između Venere i Meseca jedne osobe te Saturna i Plutona druge. Često najlakši način na koji možemo objasniti zašto nekoga toliko jako osećamo, leži u činjenici da smo deo nečije karme. Iako ljudi po svoj prilici sa perspektive ega vole biti deo nečijeg sveta, onog najintimnijeg, biti blizak u dodiru nečijeg tela i provođenju ostatka života sa tom osobom, verujte, mnogo je značajnije biti deo nečije karme. Deo jednog vremena koji pripada večnosti.



Karmička ljubav
Ljubavni Tarot predstavlja jednu od najpopularnijih analiza. Bila sam solo, iza sebe imala neke prolazne veze i već se pomirila da od ljubavi za mene nema više ni LJ, a sve je očitije bilo da nema niti od posla. Jedan dan u početku trećeg mjeseca ja normalno cijeli dan imam toplu vodu u kući i navečer odem na večeru s frendicom. I zato sam im beskrajno zahvalna i čuvam ih u srcu svakodnevno, bez obzira što sam neke srela samo na nekoliko sati, a nekih više niti nema. Po mom skromnom misljenju karmu je vrlo tesko definisati. I tera me da se zapitam koji je značaj nekog neznanca kojeg zapravo toliko dobro poznajem. Najčešće kombinacije i pokazatelji karmičkih odnosa su kombinacije aspekata između Venere i Meseca jedne osobe te Saturna i Plutona druge.

[Crna rotkva recepti|Trosjed hr gay|Web kamera za sex uzivo]






Oznake: forum

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.