03.06.2005., petak

jive talking

da...
opet...
baš su ovaj tjedan bile neke nelijepe stvari...i sad slušam zlu pjesmu...mogla bi...učinit nešto a ne samo statirati u mojem životu...move jor badi grl....ali nije to to...bezveze je...ja si umišljam...i probava ne funkcionira i ništa ne funkcionira...i ja sam glavni krivac...the grejtest vilian of oll grejt vilians...i trebam se maknut...i upoznati nekog...ajme upoznati nekog...i prestat biti ovakva...i ovi moji ispušni ventili...i žao mi je što ovo pišem al nešto moram...i napisat ću si pismo...sama sebi...koje ću otvorit za 3 mjeseca...da znam...i da se smijem sama sebi...vjerovatno ću se onda trebat smijat...i baš se pitam šta sad radi i razmišlja osoba odnosno dečko za kojeg ću se oženiti?? :D

možda se ljubi s nekom djevojkom? ja preuveličavam...tu ljubav života? sigurno..ne može to tako funkcionirat...d grejtest prevara of svih prevara...
i zaboravila sam većinu onih stavri..jedan period sam sve vrtila po par puta na dan a neki dan se nisam mogla sjetiti kako izgleda...onako, točno si predočiti njegovo lice u glavi...

ohhh...(?) nek me neko ubije jer sam ja prevelika kukavica da to sama učinim... :D

ali ja se neželim ovako osijećati...

voljela bi da sam zadovoljna...da se više nemoram živcirat oko škole ove školske godine jer ću proć s 5...da sam sretna....i da mogu nać cipele koje će mi se sviđati...i da više čitam...i da imam cilj u životu...da želim jako jako postati nešto...nije uopće bitno šta....i da crtam...i da upoznam njega...neželim više čekati...i da prestanem slušati pjesme za koje znam da će me dovesti do stanja u kojem sam sada....i da želim izlaziti na drugačija mjesta...i da to i radim...i da roditeljima dam do znanja da ih volim...i da budem bolja sa sestrom...da radim snow angelse ...da jedem šećernu vunu...da idem s njim u ono kino kad film gledaš u autu....i da poslje odemo u mcdrive :)..ne, to ide prije..damn..i da šetam gradom i onda mi samo poklopi oči odiza da neznam tko je...da budem na nekoj otvorenoj plaži...da znam mješat karte ko oni dileri u kasinima...da znam svirati gitaru...ili usnu harmoniku...da imam kameru...da ljubav nije prevara...:)..da mi kosa ne stoji nekako blesavo prvi dan nakon pranja..i da izbrišem pamćenje...i da se promijenim..da prestanem misliti na njega...da skočim kroz prozor,odmah i sada .i da prestanem pisati ovakve bedastoće...to bi bilo puno mudro...

ignore list...:)

- 23:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv