O kojem da nastavku pisem u sljedecem postu?
...o Petsu
...o University
...o Free timu
...o Bon voyage
....o Teen Styie
...o Nightlife
...o Celebration Stuff
  
pollcode.com free polls

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

Ey ljudi ja cu zatvoriti blog do kraja ljeta
Ali mislim s time da vracam kommove
ali samo necu pisati postove!!!!zubo


Nešto o meni

Moje ime je Ivana, a prezime nije vazno.
Volim sims, plesati i pjevati. Imam 11 godind
i idem u 5 razred Nevolim bahatost i dvoličnost

I eto nešto kratko o meni


Evo neki od nstavka Simsa

Sims 2

Image Hosted by ImageShack.us


Sims 2 Pets

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Sims 2 University

Image Hosted by ImageShack.us


Sims 2 Free time

Image Hosted by ImageShack.us


Sims 2 Season

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Sims Teen Styie

Image Hosted by ImageShack.us


Sims 2 Bon voyage

Image Hosted by ImageShack.us


Sims 2 Nightlife

Image Hosted by ImageShack.us


Sims 2 Celebration Stuff

Image Hosted by ImageShack.us


E pa sada je dosta moram stvarno uvesti pravila!!!!

1. Ako vam se moj blog nesviđa mičite se od njega.
2. Ako vidim jos jedan komentar da piše
gluuuuuuuuuup blog videt će!!
3. Ne ostavljaj mi ružne komentare!!
4. Ako uzmete moj tekst koji sam ja napisala o
simsima i stavite ga na blog pa ga objavite kao
svoj prijavljujem!!
5. Drži se tih pravila!!
Neželim sada biti okrutna ali ni ja ne ostavljam
kod drugih komentare kao glup blog ili izbrisi
ga odma itd... Pa bi željela da se držite tih pravila,
bay...bay!!!




zubozubo

Linkovi

Moj drugi bloggreedy
Anitathumbup
Sara
Ana & Saracerek
Irenamouthwash
Tonkaparty
Petrabelj
Višnjathumbup
Arsenpjeva
Obožavateljica Avrilacool

subota, 31.05.2008.

Sims 2 Bon Voyage

Ey ljudi sorry sto nisam prije pisala post ali sam imala hrpu testova i odgovaranja. Hvala na kommovima. Sada cu malo napisati o Bon Voyage.

U Bon Voyge tvoj Simljanin može ici na more na planinarenje odnosno na godišnji odmor!!! Da bi isli na ljetovanje ili zimovanje odete do telefona i naćete vacation i to stisnete i onda mozete kupiti vikendicu a mozete i ici u hotele. Onda vas pita npr. vas Simljanin se zove Ella. Ella da li i koga zelite ponjeti na odmor ako ne onda samo stisnite ok a ako zelit nekoga povesti stavite ga na listu i onda vas pita koliko dana i koliko noci želite biti na odmoru pa imate npr. najmanje 3 dana i 2 noci itd...kada tamo dodete izaberete si neku sobu odete kod portira i on vam da kljuceve. Nakon 3 dana i 2 noci ponovno odet kod portira vratite mu kljuceve i platite. Kuhati nemorate vec nazovete Billia ( portira ) i birate si jelo. I to je to nesto kratko o Bon Voyage.

Zelim se isrricati oni koju su mi kommali a ja im nisam vratila pa cu im sada vratiti. Jos vrijedi ono 50 kommova pisem novi post ali sada cu jos jedno pravilo staviti. Da se ovo ne bi ponovno dogodilo postove cu pisati samo subotom kada skupim 50 kommova. A i vracene kommove od mene mozete ocekivali dama subotom nedjeljom i mozda petkom.

Oda ja bay baywave!!

P.s onaj koji zeli da ga stavim u linkove naka samo javi ali pod uvjetom da i on mene stavi u svoje linkoive!!!



| Daj mi komentar, plizzz! (116) | Printaj ovo odmah! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.