by:~Little Princ

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♣ SIMS 2 BLOG ♣

JEZIK BLOGA:
-English
-Italian
-Deutsch
...

RULES

1. Nema psovki a ni svaða u komentarima, a molim vas da mi neostavljate komentare u stilu "ajd idem 10, 9, 8, 7..." jer to nespada u komentare nego u "odbrojavanje"
jer su takvi komentari totalno beskorisni!
2. Možete postavljat pitanja u komentarima tako da æu vam ja u toku 3 dana odgovorit na pitanje!
3. Možete komentirat kao anonimac!
4. Možete me pitati da vam napravim dizajn, ALI nedam ovog kojeg trenutno koristim jer je dizajniran samo za mene i od mene!
5. Slobodno u komentiranju možete reæi "novi post, svrati"!
6. Ako imate vremena bilo bi super da proèitate post!
7. Pitajte ako želite da vas stavim i linkove, ili vi mene stavite u linkove!
8. DRŽITE SE PRAVILA !!! (i nekradite dizajn koji imam jer sam veè prijavio 4-5 blogova =P) yes

Free Counters
Free Counters


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Stvari/odjeæa za simse
>XM sims
>sim credible design
>reflex sims
>sims2 cri
>rock chik sims
>street chikers
>shop sims
>vita sims 2
>peggy sims 2
>sims secrets
>all about style
>in-beatz



Stranice za skidanje objekata
>simcredibledesign
>4ever sim fantasy
>reflex sims
>holy simoly
>games life
>around the sims 2


Blogovi/Stranice
>Dnevnik.hr
>Blog.hr
>Forum.hr
>Monitor.hr
>Sims 2 MODELS
>Vida
>Nea sims 2
>Nea sims 3
>Nela
>simssss
>$im$
>Miki
>sims2style
>Sims 2 GIRL
>FASHION*book
>Sims Life
>Moj blog za predlošcima

NOVO:
THE SIMS 3 SLUŽBENA STRANICA

Forumi
>PRADA.forum
>Sims2 forum
>Snoop-dogg forum
>CROsims forum
>Sims 2 World


Glitter Photos

Glitter Photos

Image and video hosting by TinyPic

Moj forum o simsima 3
Copyright © Sims2andme; 2008


ponedjeljak, 17.03.2008.

~¤PRVI POST¤~

Olla ponovno... Opet sam napravio ko zna koji blog o simsima... Ima san ih puno al kad nema komentara nema ni bloga... Ovaj blog je posveæen simsima 2, a kad izaðe i sims 3 i o tome æu van pisat... Vama preostaje samo komentiranje... Molim vas potrudite se malo... Postavljajte pitanja, komentirajte kakav je blog, al samo nema svaðe i psovki na blogu, okey? ...Dakle pisat æu vam o simsima pa da za poèetak kažem što vjerovatno veæ svi znaju (koji igraju simse 1 il 2) da je sims 2 vrsta simulacijiske igre...umjerena je i u njom proživljavate romantiku, želje (koje morate ispunjavat), posao (morate iæi uvjek da nedobite otkaz, ili se pravite da ste bolesni), brigu o djeci (da vam djecu neodvede socialna pomoæ), a èak ima ljudi koji žele da upoznaju aliene ili vanzemaljce...to i nije baš lako al ima šifra uz koju se sve može...ja idem a vi komentirajte na post...naravno uzvraæam komentare, stavljam vas u link, a i radim dizajne, pa ko bude dobar nek naruèi...radim dizajne po narudžbama ali nemojte me molit za neke vulglarne tj. intimne dizajne, jer ovdje radin dizajne vezano za simse, ostale nevezane predloške za blog.hr možete naruèiti na mom blogu sa predlošcima...Ajde sad vi komentirajte i ja æu vama... PozZzZzZzZz i SRETNO !!!

Posted By: Marin K.












| ~Comments (30) | ~Print~ | * |

<< Arhiva >>